گوناگون

تیم هندبال صبای قم به دیدار نفت و گاز گچساران می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابت‌های هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز پنج‌شنبه با برگزاری چند مسابقه در نقاط مختلف کشور آغاز می شود که در یکی از این بازی ها تیم هندبال صبای قم در دیداری خارج از خانه به دیدار نفت و گاز گچساران می‌رود.

هندبالیست‌های صبا که با فشار مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند و بازیکنان این تیم 80 درصد مبالغ قرارداد فصل گذشته خود را نیز دریافت نکرده‌اند با وجود مشکلات مالی امیدوارند از گچساران با دست پر باز گردند.

صبای قم فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر کشور شرکت کرد و در نخستین دیدار خود که در تهران و برابر نیروی زمینی برگزار شد به پیروزی رسید و صبایی‌ها امیدوارند در فصل جدید نیز، اتفاقات هفته نخستین فصل قبل برای آنها تکرار شود.

صبا امسال با تغییراتی اساسی در کادر فنی و بازیکنان خود پا به میدان گذاشته است چنان که امیرحسین صفوی به جای سید ناصر فلسفی هدایت این تیم را در دست گرفته است و مهدی کریمی به جای سرپرست فقید این تیم وحید اخوان، مسئولیت سرپرستی صبا را بر عهده دارد.

مشکلات مالی سبب شده این تیم بدون بازیکن غیر بومی پا به کارزار لیگ برتر بگذارد و استخوان بندی این تیم را بازیکنان جوان هندبال قم به همراه تعدادی از بازیکنان با بجربه بومی فصل قبل صبا تشکیل می‌دهند.

به گفته مهدی کریمی سرپرست تیم هندبال صبا ، این تیم امسال با تغییر 90 درصدی نسبت به فصل گذشته وارد لیگ برتر شده است و هدف اصلی آن، بقا در لیگ برتر است گرچه مشکلات مالی ممکن است شرایط این تیم را با ابهام مواجه کند.

نفت و گاز گچساران، صبای قم، سنگ آهن بافق، صنعت مس کرمان، سازمان همیاری، هپکوی اراک، گهر زمین، شهید چمران لارستان، شهرداری تبریز و فولاد سپاهان اصفهان تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال هستند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا