گوناگون

تیم کیک بوکسینگ قم ۲ مدال طلای قهرمانی کشور را کسب کرد

جواد محمد‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نتایج تیم اعزامی هیئت رزمی قم به مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور گفت: این مسابقات عصر پنج‌شنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده از 28 استان کشور در 4 رده سنی با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: تیم کیک بوکسینگ استان قم در بازه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این پیکارها حضور پیدا کرد و موفق به کسب مدال‌های خوشرنگی در اوزان و رده‌های مختلف شد که بهترین نتایج کسب شده آن 2 مدال طلای رده‌های جوانان و بزرگسالان بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در دسته منهای 60 کیلوگرم جوانان، رزمی کار قمی علی کریمی از قم مقام قهرمانی و نشان طلای این مسابقات را به دست آورد و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان، احمد قاضی‌زاده از تیم هیئت رزمی استان قم با کسب مقام نخست، مدال طلای این رقابت ها را به دست آورد.

محمد‌زاده بیان کرد: تیم کیک بوکسینگ WKA قم  در این پیکارها در رده نوجوانان 3 گردن آویز طلا کسب کرد به طوری که  اسماعیل حسینی در وزن به علاوه 60 کیلو، امیر مهدی زحمتکش در وزن منهای 35 کیلوگرم مدال نقره و فرزاد محمدی مقام سوم و گردن اویز برنز را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان و علاوه بر کسب مقام نخست توسط علی کریمی، توانستیم 2 مدال برنز به دست آوریم و در وزن 55 کیلوگرم حمید رضا جعفری و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم مهدی جعفری صاحب مدال برنز شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: تیم کیک بوکسینگ WKA قم  در دسته 70 کیلوگرم بزرگسالان توسط محمد محمدی صاحب مدال شد ضمن این که تیم کیک بوکسینگ قم در این مسابقات با هدایت کاظم جعفری و سرپرستی خداداد جعفری حضور یافت.

محمد‌زاده خاطرنشان کرد: مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور در بابل با شرکت 390 رزمی کار برگزار شد که  تیم اعزامی قم به این مسابقات 8 مدال خوشرنگ به دست آورد که حاکی از توانمندی قم در رشته های زیر مجموعه ورزش‌های رزمی دارد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا