گوناگون

ثبات قیمت کالاهای اساسی در بازار خلخال

81224579 5801278

جابر قربان زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای تنظیم بازار خلخال افزود: نرخ کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله گوشت قرمز ، گوشت مرغ و شکر ثابت مانده و قیمت این کالاها تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش نخواهد یافت.

وی گفت: با توجه به کیفیت پایین و نامرغوب بودن کالاهای اساسی سهمیه در نظر گرفته شده برای این شهرستان از سوی مرکز استان در ماه مبارک رمضان و بر اساس نظر بیشتر اعضای شورای تنظیم بازار خلخال نیازی به خرید این کالاها نیست.

وی اظهار کرد: تا زمانی که ثبات قیمت کالاهای اساسی مردم در بازار خلخال حاکم بوده و نیازی به تهیه کالاهای فاقد کیفیت نباشد اصراری برای تهیه و توزیع این گونه کالاها از سوی شورای تنظیم بازار خلخال نیست.

به گزارش ایرنا ، بقیت الله بابایی رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال نیز در این جلسه گفت: برای تنظیم بازار خلخال و پیشگیری از احتمال افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان 60 تن شکر و 35 مرغ منجمد در نظر گرفته شده که در صورت صلاحدید اعضای شورای تنظیم بازار از ادامه خرید و توزیع مرغ منجمد که قیمت آن 59 هزار ریال اعلام شده صرفنظر خواهد شد.

وی فاصله کم قیمت کالاهای تنظیم بازار با قیمت آزاد آن و نداشتن کیفیت لازم این کالاها را از جمله دلایل پایین بودن استقبال مردم از خرید این کالاها و انصراف بازاریان از تهیه و توزیع آن اعلام کرد.

بابایی گفت: برنامه ریزی برای تهیه و توزیع برنج و روغن به نرخ تنظیم بازار در خلخال انجام شده و به زودی این کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به مردم این شهرستان عرضه خواهد شد.

شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7119/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا