Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

جراحی پلاستیک عجیب با پرورش گوش روی ساعد در چین

جراحی پلاستیک عجیب برای پرورش گوش روی ساعد توسط یک پزشک چینی بر روی یک بیمار که در حادثه ای گوشش را از دست داده بود برای نخستین بار در کشور چین  انجام شد . اما تعجب نکنید این جراحی مرحله ابتدایی از جراحی اصلی او برای انتقال گوش به مکان اصلی خود است . برای مشاهده تصاویر وتوضیحات بیشت در ادامه با میهن پست همراه باشید .

این جراحی پلاستیک عجیب توسط گوا شیدونگ پزشک متخصص چینی انجام شده است . بیمار او پس یک سانحه رانندگی فجیع دچار سوختگی هایی در ناحیه سر ، صورت و گردن شده بود او در این حادثه  بصورت کامل گوش خود را از دست داد. این بیمار حالا برای بازگشت ظاهر گوشش به پزشک مراجعه کرد اما به دلیل سطح بالای سوختگی پوست او در مکان قرارگیری گوش ها امکان استفاده از روش کاشت سلولی برای بیمار میسر نبود .

به همین دلیل گوا شیدونگ برای کاشت سلول ها مجبور شد  از فضایی استفاده کند که دارای سطحی صاف و بدون سوختگی بود . این پزشک برای ساخت گوش بیولوژکی مختص این بیمار از غضروف موجود در استخوان‌ های قفسه سینه او استفاده کرد و آن را روی ساعد بیمار پرورش داد . با این کار خون رسانی به گوش بیولوژیکی بیمار با  شریان دست و بصورت کاملا طبیعی انجام خواهد شد .

استفاده از روش کاشت سلولی برای ساخت گوش بیولوژیکی  روی ساعد برای نخستین بار است که در سراسر جهان انجام گرفته اما این تنها اولین مرحله از بازگردانی گوش به این بیمار است .

در  مرحله بعدی قرار است تا این  گوش روی ساعد  رشد کرده و به اندازه مورد نظر پزشکان برسد سپس آنها طی یک عمل جراحی بسیار پیچیده گوش بیولوژیکی را از روی ساعد دست برداشته و آن را به محل اصلی قرار گیری گوش پیوند خواهند زد . اما تا آن زمان این فرد تنها کسی است که روی ساعد دستش یک گوش کاشته شده !

با هم در میهن پست تصاویری از جراحی پلاستیک عجیب برای پرورش گوش روی ساعد را تماشا می کنیم.

منبع : elvistips

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا