گوناگون

جرارد: انگليس از بازي با ايتاليا 3 امتياز مي‌خواهد

استيون جرارد، کاپيتان تيم ملي انگليس در خصوص نخستين بازي سه‌شير در جام جهاني 2014 که برابر تيم ملي ايتاليا خواهد بود، اظهار داشت: ما هميشه به دنبال بالاترين اهداف بوده‌ايم و بنابراين در بازي برابر ايتاليا هم در پي کسب سه امتياز خواهيم بود. ما براي اين بازي برنامه داريم و اگر از تمام توانايي‌هاي خود استفاده کنيم شک ندارم که مي‌توانيم ايتاليا را شکست دهيم. به همين دليل فکر مي‌کنم نتيجه گرفتن انگليس در بازي برابر ايتاليا تنها و تنها به خودش و شيوه‌ بازي‌اش بستگي دارد.

جرارد افزود: به عقيده من اين يک نوع بي‌احترامي به بازيکنان تيم ملي است اگر بگوييم که آنها در بازي برابر ايتاليا به يک امتياز هم قانع هستند. اين بازي سه امتياز دارد و ما هر سه امتياز را مي‌خواهيم. ما هرگز در يک بازي با هدف کسب تساوي به ميدان نرفته‌ايم.

کاپيتان سه‌شير تصريح کرد: با اين حال اگر نتوانستيم مقابل ايتاليا گل بزنيم و بازي بدون گل و مساوي تمام شود، دنيا به آخر نخواهد رسيد، هرچند اين نتيجه‌اي نيست که ما به دنبال آن هستيم. گرفتن سه امتياز از بازي اول ما را در خط نخست براي صعود از گروه‌ خود قرار مي‌دهد.

تيم ملي انگليس در مرحله گروهي جام جهاني 2014 کار خود را با بازي برابر تيم ملي ايتاليا آغاز مي‌کند و پس از آن با تيم‌هاي ملي اروگوئه و کاستاريکا مصاف خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا