Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

جزئیاتی از گوشی هوشمند شیائومی می ۵ اس + عکس

 جزئیاتی از گوشی هوشمند شیائومی می ۵ اس در حالی توسط کمپانی چینی شیائومی به صورت نیمه رسمی ارائه شده است که این شرکت در نظر دارد گوشی هوشمند می ۵ اس را جانشین می ۵ کند. این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. بر اساس شایعات اخیر، این محصول نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

اگر شما پیگیر اخبار حوزه موبایل و بخصوص کمپانی شیائومی باشید میدانید که ماه گذشته گفته شد که این شرکت چینی در حال کار روی گوشی هوشمندی جدیدی می ۵s است که حتما جانشین می ۵ خواهد شد . بنابراین اگر چه قبلا به صورت غیر رسمی گفته شد که گوشی هوشمندی جدیدی می ۵s نمایشگری ۵.۱۵ اینچی دارد. اما شایعات اخیر حاکی از این است که محصول مذکور از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.

شیائومی می ۵ اس

درباره سایر مشخصات گوشی هوشمندی جدیدی می ۵s نیز باید گفت که می ۵ اس از نمایشگری فول اچ‌دی استفاده می‌کند که پردازنده آن نیز SD۸۲۰ است و ۶ گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. سنسور اثر انگشت و فورس تاچ (Force Touch) از ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌روند. فورس تاچ برای این دستگاه قابلیتی را فراهم می‌کند که فشار لمس را تشخیص دهد. احتمال می‌رود که به زودی هرچه بیشتر با این دستگاه آشنا شویم.

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا