گوناگون

جزئیات دیدار نمایندگان اصولگرا با رئیس‌جمهور

393541 513عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور با شخصیت‌ها و نمایندگان اصولگرا گفت: اصولگرایان در این دیدار نگرانی‌های خود را نسبت به مسائل اقتصادی کشور بیان کردند.

حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به تشریح جزئیات دیدار رئیس‌جمهور با شخصیت‌ها و نمایندگان اصولگرا که 12 تیرماه در باشگاه ریاست‌جمهوری برگزار شد، پرداخت و گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار از شخصیت‌ها و نمایندگان اصولگرا برای ضیافت افطار دعوت کرده بود که جلسه بسیار صمیمی‌ای بود و نمایندگان اصولگرا نیز نقطه نظرات خود را درباره مسائل کشور با رئیس‌جمهور مطرح کردند.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در این دیدار احزاب، نمایندگان و شخصیت‌های اصولگرا مانند حزب موتلفه اسلامی، کانون نمایندگان ادوار مجلس حضور داشتند که آقایان حبیبی، فدایی و چند نفر از شخصیت‌های اصولگرا صحبت کردند.

ترقی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم و نگرانی از نفوذ عوامل فتنه در دولت از جمله مسائلی بود که در این دیدار از سوی اصولگرایان مطرح شد، تصریح کرد: اصولگرایان در این دیدار نگرانی‌های خود را نسبت به مشکلات مسائل کلان کشور و فشار گرانی بر روی مردم مطرح کردند که رئیس‌جمهور نیز پس از سخنان نمایندگان اصولگرا خواستار وحدت و انسجام همه نیروهای کشور برای مقابله با مشکلات اصلی کشور شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا