گوناگون

جشنواره‌ فیلم کوتاه خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار می‌شود

2443428 396به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،نسرین شاه‌محمدی اظهار کرد: از تهران بخشی در اختیار ماست که برگزاری چهار کارگاه را برای ما در نظر می‌گیرد و انجمن سینمای جوان خراسان رضوی این کارگاه‌ها را در طول سال برگزار می‌کند.

شاه‌محمدی تصریح کرد: بودجه این ورکشاپ‌ها به طور جداگانه از تهران برای انجمن ارسال می‌شود و مابقی بودجه‌هایی که در این ارتباط برای برگزاری ورکشاپ‌های بیشتر تخصیص داده می‌شود از خود هنرجویان تأمین می‌شود.

وی بر لزوم برگزاری جشنواره‌های استانی تأکید و خاطرنشان کرد: اگر کاری مولفه‌های مورد نظر انجمن را داشته باشد بودجه آن را از تهران می‌گیریم و در این رابطه محدودیتی نداریم، بودجه اختصاص یافته نیز می‌تواند در حوزه‌ تولید و یا حمایت از بخش‌های مختلف کار اختصاص یابد.

شاه‌محمدی از برگزاری جشنواره‌ای در ارتباط با فیلم کوتاه در تربت حیدریه خبر داد و افزود: پس از تعطیلات مربوط به شب‌های قدر امسال جشنواره‌ای از فیلم کوتاه در تربت حیدریه برگزار می‌شود که از علاقه‌مندان درخواست می‌شود آثار خود را به دبیرخانه آن ارسال کنند.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره تربت حیدریه امسال از 17 تا 19 شهریور ماه در تربت حیدریه برگزار می‌شود و شرکت کنندگانی از 7 استان همجوار در آن شرکت دارند و می‌توانند با توجه به فراخوان این جشنواره که به زودی اعلام می‌شود آثار خود را ارسال کنند.

شاه‌محمدی عنوان کرد: تولیدات انجمن به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود، ابتدا تولیداتی که تنها مجوز می‌گیرند، سپس تولیداتی است که انجمن تجهیزات و امکاناتی برای ساخت آنها فراهم می‌کند و سرانجام توسط انجمن پس از بسته شدن قرار داد تولید می‌شوند.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا