گوناگون

جشن گلريزان در گلپايگان برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن حبيبي صبح سه شنبه در نشست خبري با خبرنگاران با بيان اينكه هر ساله در ماه مبارك رمضان در راستاي جمع آوري كمك هاي خيرين براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد و محكومين مالي در سراسر كشور جشن گلريزان برگزار مي شود، اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي انجام گرفته در اين راستا، قرار است آيين جشن گلريزان در روز سه شنبه 24 تيرماه مصادف با 17 ماه مبارك رمضان، برای آزادي زندانيان جرايم غيرعمد و محكومين مالي در تالار انديشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان برگزار شود كه اميد است عموم مردم و خيرين بتوانند در اين جشن شركت کنند تا بتوانيم تعدادي از زندانيان محكوم مالي را آزاد کنیم.

وی با اشاره به اينكه در حال حاضر 22 نفر از محكومان مالي و جرايم غيرعمد در زندان گلپايگان چشم اميدشان به دست هاي پر خير و بركت خيرين است، افزود: اميدواريم طي برگزاري جشن گلريزان، زمينه آزادي اين زندانيان با كمك خيرين و خيرخواهان فراهم شود.

رئيس زندان گلپايگان به برگزاري جشن گلريزان سال گذشته در شهرستان گلپايگان اشاره كرد و اظهار داشت: طي برگزاري اين آيين در سال گذشته مبلغ 222 ميليون و 440 هزار ريال از سوي خيرين پرداخت شد كه 196 ميليون ريال آن تعهدي و 26 ميليون و 440 هزار ريال آن نقدي بوده است.

وي افزود: مبلغ تعهدي و نقدي پس از واريز به ستاد ديه اخذ و برای آزادي زندانيان غيرعمد كه مبلغ 429 ميليارد و 350 ميليون و 330 هزار ريال بدهكار مالي بوده اند و تقريباً دو برابر مبلغ پرداختي خيرين بود، 17 نفر را از مبلغ جمع آوري شده در سال گذشته آزاد و به آغوش خانواده هاي خود بازگشتند كه مجموع بدهي اين زندانيان 2 ميليارد و 622 ميليون و 425 هزار و 639 ريال بود كه مبلغ يك ميليارد و 193 هزار ريال آن را شاكيان گذشت کردند و مبلغي كه كمك شد يك ميليارد و 529 ميليون و 425 هزار و 639 ريال بوده است.

حبیبی اظهار کرد: خيرين و افراد نيكوكار با شركت در مراسم گلريزان امسال نسبت به آزادي زندانيان جرايم غيرعمد و مالي اقدام کرده و آنها را به آغوش خانواده هاي خود بازگردانند.

وي در پايان يادآور شد: در آيين جشن گلريزان كه با حضور مقامات استاني، مسئولين شهرستان گلپايگان و خيرين برگزار خواهد شد، امام جمعه شهرستان و رئيس دادگستري گلپايگان به ايراد سخن خواهند پرداخت.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا