گوناگون

جلالي: ايران ظرفيت بزرگي در فوتبال دنيا دارد

مجيد جلالي درباره بازي پاياني تيم ملي در جام جهاني برابر بوسني اظهار کرد: به طور کلي هر سه بازي تيم ملي ايران در جام جهاني خوب بود اما در بازي آخر برابر بوسني قواي بدني تيم تحليل رفته بود و بازيکنان توان بدني دو بازي قبل را نداشتند؛ هم‌چنين ذهنيت دوبازي برابر نيجريه و آرژانتين که دفاع مطلق بود دربازي برابر بوسني وجود نداشت، با اين حال و با وجود تمامي اين شرايط دستاوردهاي کسب شده ايران در جام جهاني بسيار خوب بوده است.

به نقل از ايسنا، جلالي درباره جوان‌گرايي در تيم ملي ايران گفت: آن‌چه که مسلم است اين است که تيم ملي درجام جهاني بازي‌هاي خوبي را انجام داد اما نبايد فکرکنيم که آينده ما با اين بازي‌ها تضمين است. براي آينده بايد تغيير نگرش بدهيم و جوان‌گرايي کنيم. با اين کار مي‌توانيم در جام ملت‌ها بازيکنان جواني داشته باشيم و در المپيک برزيل هم حضور داشته باشيم و در جام جهاني آينده هم نتيجه بگيريم.

او درباره‌ي ادامه‌ي حضور کي‌روش در تيم ملي فوتبال ايران تصريح کرد:ما ابتدا بايد با خودمان کنار بياييم و بدانيم که چه چيزي مي‌خواهيم. فدراسيون بايد خواسته‌هايش را مشخص کند و بعد براساس آن خواسته‌ها برنامه‌ريزي‌هاي لازم را مشخص کند.

مربي فوتبال درباره هزينه‌هاي انجام شده در اين رشته و لزوم انجام آن اظهارکرد: شايد بازي آخر تيم ما برابر بوسني نشان‌دهنده واقعيت تيم ملي فوتبال ايران بود اما دو بازي اول هم ثابت کرد که فوتبال ايران ظرفيت قوي را براي بزرگي در سطح بين‌المللي دارد، البته اگر برنامه ريزي وجود داشته باشد. بنابراين اگر هزينه ها هم با برنامه انجام شود منجر به نتيجه خوبي مي‌شود ولي درغير اينصورت انتقاداتي را مي‌توان به آن وارد کرد.

جلالي در پايان درباره پيش‌بيني وضعيت ايران در جام ملت‌ها آسيا گفت:‌ اگر فکر کنيم که اين نتايج توشه آينده ما خواهد بود گمراه شده‌ايم. اين شکل بازي و نتايج ما در جام جهاني فقط رفع درد با مسکن بود و بنابراين هيچ تضميني براي موفقيت ما در جام ملت هاي آسيا وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا