گوناگون

جلال حسینی: انتظارات از تیم ملی باید عقلانی باشد

مدافع تیم ملی معتقد است رسانه‌ها باید بیش از این از تیم ملی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران اظهار کرد: خدارا شکر شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بعد از اردوی آفریقای جنوبی که در شرایط و با امکانات خیلی خوب برگزار شد، در حال حاضر بعد از چند روز استراحت تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

وی در ادامه افزود: مردم از تیم ملی انتظارات زیادی دارند و فکر می‌کنم که باید کمی انتظارات عقلانی‌تر باشد. ما زمان را از دست داده‌ایم. می‌توانستیم اردوهای بهتری و بازی‌های تدارکاتی بهتری را برای تیم ملی فراهم کنیم. در هر صورت تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

جلال حسینی در پاسخ به این سوال که عده‌ای از هواداران خواستار حضور علی کریمی و مهدی رحمتی به تیم ملی هستند آیا شما با این نظریه موافق هستید، گفت: علی کریمی بازیکن با ارزشی است و مهدی رحمتی هم عملکرد خیلی خوبی داشته است اما در کل آقای کی‌روش است که در مورد این مساله تصمیم‌گیری می‌کند.

مدافع تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه در فاصله مانده تا جام جهانی آیا رسانه‌ها حمایت لازم را از تیم ملی انجام می‌دهند، گفت: ما نیاز به حمایت رسانه‌ها داریم و فکر می‌کنم حمایت آنها باید بیشتر شود تا به بازیکنان روحیه دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا