گوناگون

جمشیدیان: ماندن در استقلال افتخار و آرزو است/ شماره فتح‌الله‌زاده را ندارم

هافبک طراح استقلال می‌گوید مصدومیتش به طور کامل برطرف شده و دوست دارد در کنار آبی‌ها بماند؛ هر چند این مسئله خارج از دست اوست و باید منتظر روشن شدن وضعیت آبی‌پوشان باشد.

احمد جمشیدیان در گفت‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیتی که فصل گذشته داشته به طور کامل برطرف شده است، گفت: خوشبختانه مصدومیتم کامل برطرف شده است. متاسفانه شنیده‌ام که گفته‌اند مصدوم هستم اما این طور نیست. در 5-6 بازی آخر استقلال به میدان رفتم و در بازی با الشباب عربستان به دلیل کشیدگی عضله به میدان نرفتم و در بازی با الریان هم کادرفنی نخواست روی من ریسک کند؛ چرا که بازی تشریفاتی بود. در حال حاضر با تمرینات فردی خودم را آماده نگاه داشته‌ام و به هیچ وجه مشکل جسمانی و بدنی ندارم. گواه صحبتم را درباره وضعیت مصدومیتم می‌توانید از دکتر نوروزی بپرسید.

او در پاسخ به سوالی درباره طلبش از استقلال و این که آیا رقم منتشر شده از قراردادهای آبی‌پوشان درباره او درست بوده یا خیر، اظهار کرد: 70 درصد از پولم را طلب دارم و رقم منتشر شده من تقریبا درست بود. از این جهت می‌گویم تقریبا چرا که برخی شرایط ضمن قراداد هستند که رقم را بالا و پایین می‌برند. به هرحال رقم منتشر شده اکثر بازیکنان استقلال صحیح است و رقم منتشر شده من هم 90 درصد صحیح است.

هافبک طراح استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا هیچگاه جهت گرفتن مطالباتش به باشگاه مراجعه کرده است، بیان کرد: از روزی که قرارداد بستم، یک بار هم به باشگاه استقلال نرفتم. اصلا شماره فتح‌الله‌زاده را ندارم و نمی‌خواهم که داشته باشم. بابت طلبم هم انشاءالله که مشکل حل می‌شود. اهل باشگاه رفتن و زنگ زدن نیستم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای فصل بعدی چیست و آیا تمایل دارد در استقلال بماند، گفت: قراردادی با استقلال ندارم. واقعا فصل گذشته کابوس‌وار گذشت و البته ماندن در استقلال برای هر بازیکن افتخار و آرزو محسوب می‌شد اما نکته اصلی این است که وضعیت فعلی استقلال قابل پیش‌بینی نیست. من دوست دارم بمانم و بهترین بازی‌هایم را به جبران فصل گذشته ارائه دهم اما این دست من نیست و باید ببینیم سرنوشت باشگاه چه می‌شود.

جمشیدیدان ادامه داد: من با دو سه تیم صحبت کرده‌ام اما بحث اصلی همان است که گفتم. شرایط خیلی از تیم‌ها مثل استقلال است و آنها یا سرمربی ندارند یا وضعیت مدیرانشان در هاله‌ای از ابهام است. با این وضعیت ما باید منتظر باشیم و بعد از روشن شدن تکلیف تیم‌ها کارمان را شروع کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا