گوناگون

جنایات گروهک داعش در عراق با حمایت رژیم صهیونیستی انجام می شود

81225133 5802261

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: این گروهک تروریستی که توسط رژیم صهیونیستی و امریکا بوجود امده به نام اسلام در کشورهای اسلامی جنایت می کنند.

وی گفت: انان با نام اسلام در این کشورها جنایات می کند تا از این طریق بتوانند جلوی گسترش موج اسلام خواهی را در دنیا بگیرند.

خطیب جمعه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: یکی دیگر اهداف این گروهک تروریستی در کشتار مردم بی دفاع این کشورها ، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام سبحانی افزود: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید در برابر این گروهک تروریستی که بدنبال ایجاد تفرقه و کشتار مسلمانان هستند، ایستادگی کنند.

وی در ادامه به اثرات زیانبار برنامه های ماهواره ای اشاره کرد و گفت: برنامه های متبذل ماهواره ها که از طریق گیرنده ها وارد خانه های مردم شده بسیاری از جوانان کشور را به انحراف کشانده است.

امام جمعه گنبدکاووس ضمن هشدار به خانواده ها نسبت به کنترل فرزندان خود، از روحانیون خواست در سخنرانی های خود در این ماه مبارک مردم و خانواده ها را نسبت به اثرات نامطلوب برنامه های مختلف ماهواه ای اشنا سازنند.

حجت الاسلام سبحانی همچنین سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) را به همه مسلمانان تسلیت گفت.

شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان قرار دارد.

/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا