گوناگون

جنوب اهواز برابر پیام شیراز صف آرایی می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که روز نخست مسابقات مرحله نهایی لیگ منطقه ای فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور با موفقیت جنواب اهواز برابر شهرداری مهاباد همراه بود و افشید قم مقابل پیام شیراز متوقف شد، حالا تیم جنوب اهواز در جدال با تیم پیام شیراز به دنبال کسب دومین پیروزی خود است.

تیم فوتبال نوجوانان جنوب اهواز در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی لیگ منطقه ای فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور با گل هایی که در نیمه اول به ثمر رساند از سد شهرداری مهاباد عبور کرد اما در روز دوم برابر تیم پیام شیراز که موفق به متوقف کردن تیم افشید قم شده کار سختی خواهد داشت.

زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم پیش از دیدار تیم های افشید قم و شهرداری مهاباد، عصر امروز میزبان مسابقه تیم های جنوب اهواز و پیام شیراز خواهد بود و در این دیدار فوتبالیست های تیم افشید قم و حتی تیم شهرداری مهاباد امیدوارند که هیچ یک از دو تیم شیرازی و اهوازی در این دیدار پیروز نشوند چون در صورت بروز چنین اتفاقی شانس تیم های افشید قم و شهرداری مهاباد برای صعود کمرنگ می شود.

نتیجه ای که در دیدار جنوب اهواز و پیام شیراز رقم خواهد خورد بیش از اینکه برای این دو تیم اهمیت داشته باشد برای تیم های افشید قم و شهرداری مهاباد مهم است چون در روز نخست تیم افشید قم با پیام شیراز مساوی کرده و از کسب پیروزی محروم شده و تیم شهرداری مهاباد به تیم جنواب اهواز باخته است.

این در حالی است که فوتبالیست های تیم جنوب اهواز که جدی ترین رقیب تیم افشید قم در تلاش برای راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان کشور محسوب می شوند عصر فردا پنجشنبه یازدهم اردیبهشت ماه باید در ورزشگاه تختی قم با تیم افشید دیدار کنند.

فوتبالیست‌های جنوب اهواز، افشید قم، شهرداری مهاباد و پیام شیراز که دیدارهای مرحله اول را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و خود را به مرحله نهایی رسانده‌اند در دیدارهای این مرحله به دنبال جواز صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور هستند و در یازدهمین روز اردیبهشت ماه با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان خواهند داد.

4تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را در حالی شناختند که قرار است امروز نیز دو بازی دیگر در ورزشگاه تختی قم انجام بدهند و تیمی که بتواند در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد به مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور صعود می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا