گوناگون

جهانبخش: اميدوارم در برزيل موفق شويم

تيم ملي فوتبال ايران که در حال حاضر در کمپ “کورينتيانس” شهر سائوپائولو اردو زده است، بايد در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها کمتر از يک هفته‌ ديگر با نيجريه ديدار کند.

عليرضا جهانبخش، مهاجم جوان تيم ملي فوتبال کشورمان که به واسطه درخشش در تيم نايمخن هلند به تيم ملي ايران دعوت شد عصر روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبري پاسخگوي سوالات خبرنگاران برزيلي بود.

به نقل از ايسنا، او درباره شرايط خود براي حضور در جام جهاني گفت: تلاش زيادي کردم تا بتوانم به تيم ملي ايران دعوت شوم. اينجا تمرينات خوبي را با ساير بازيکنان تيم پشت سر گذاشتم. در روزهاي گذشته تمرينات خيلي خوبي را داشتيم و فکر مي‌کنم توانسته‌ايم خودمان را به خوبي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل آماده کنيم. اميدواريم که بتوانيم جام جهاني خوبي را پشت سر بگذاريم و عملکرد خوبي داشته باشيم.

عليرضا جهانبخش با 20 سال سن جوان‌ترين بازيکن تيم ملي فوتبال ايران محسوب مي‌شود.

مهاجم ايراني نايمخن که به همراه ساير بازيکنان تيم روز گذشته به گشت و گذار و خريد در شهر سائوپائولو مشغول بود، از ابراز احساسات مردم اين شهر تمجيد کرد و گفت: برخورد مردم سائوپائولو با ما بسيار گرم و صميمانه بود و من از اين بابت از آنها تشکر مي‌کنم.

مهاجم ايراني نايمخن درباره پيروزي ايران برابر تيم ترينيدادو توباگو در ديداري دوستانه گفت: اين بازي براي ما بسيار مهم بود، چرا که پيروزي قبل از آغاز جام جهاني از هر لحاظ مهم و حائز اهميت است. اکنون همه ما به فکر بازي با نيجريه هستيم تا بتوانيم نتيجه‌ خوبي به دست آوريم.

تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار خود در جام جهاني بايد با نيجريه ديدار کند و سپس به ديدار آرژانتين مي‌رود و در آخرين مرحله گروهي نيز با بوسني و هرزگوين مصاف خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا