گوناگون

جهان‌بين: بازيکني بالاي 500 ميليون نداريم

جهان‌بين بعد از جلسه وزير با مديران عامل باشگاه‌ها گفت: وزير از ما دعوت کرد تا با مديران عامل باشگاه‌ها يک جلسه هم‌انديشي برگزار کند. سياست کلي وزارت در راستاي مباحث ورزش پاک است که فوتبال يکي از ورزش‌هايي است که تأثير مي‌گذارد.وزير تأکيد داشت حاشيه بر متن غلبه نکند، به ما گفتند که رعايت کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: هماهنگي با فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و رعايت سقف قرارداد انتظاراتي بود که داشتم.

جهان‌بين در پاسخ به اين سؤال که سقف قرارداد بازيکنان شما چه مقدار است، عنوان کرد: سال گذشته عنايتي 500ميليون تومان گرفت اما امسال ما 8.5ميليارد هزينه کرده‌ايم. عنايتي هم رفته و حالا بازيکني بالاي 500ميليون تومان نداريم. در حال حاضر هم با هيچ بازيکني با اين مبلغ قرارداد نبسته‌ايم. يکي دو بازيکن نزديک 500ميليون تومان قرارداد دارند.

وي در پاسخ به اين سؤال که بيشترين رقم مربوط به چه کسي بود، تصريح کرد: اسم رحمتي در جلسه عنوان شد که يک و نيم ميليارد داشته، وزير هم از همه خواست رقم زير يک ميليارد را رعايت کنن و اگر امکان داشته باشد درباره رقم رحمتي تجديدنظر کنند.

مديرعامل صبا با بيان اينکه اراده‌اي مي‌خواهد تا باشگاه‌ها سقف قرارداد را رعايت کنند، گفت: سقف بازيکنان ما محدود است. مجموع هزينه‌هاي تيم ما در رده‌هاي مختلف و همچنين کشتي و هندبال در مجموع کمتر از 10ميليارد است. ما آماده گزارش به وزارت ورزش هستيم.

وي درباره امضاي قرارداد با مرفاوي، گفت: هنوز با مرفاوي قرارداد نبستيم اما بدانيد او از همه مربيان کمتر مي‌گيرد.

جهان‌بين در پاسخ به اين سؤال که مبلغ مورد نظر شما يکي دو ميليارد است، تصريح کرد: به نظرم صبا اجازه ندارد نه براي مربيان و نه براي بازيکنان اين مقدار هزينه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا