گوناگون

جهت گیری‌های راهبردی در حوزه سیاسی سازمان همواره صحیح و دقیق بوده است

2308960 664به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، “مهندس عزت‌الله ضرغامی” رئیس رسانه ملی در بازدید از واحد اطلاعات و اخبار مرکز اردبیل گفت: گزارش‌های خبری استانها به لحاظ انتخاب موضوع، پردازش خبری و تدوین مناسب که بعضا با چاشنی‌های هنری همراه است در سطح بالای حرفه‌ای قرار دارد.
 
ضرغامی، میراث بزرگ امام خمینی (ره) را اصل مترقی ولایت فقیه دانست و گفت: موفقیت‌های بی‌شمار همکاران انقلابی و مومن ما در این حوزه، ناشی از باور عمیق به این اصل همراه با اخلاص و نگاه فراجناحی بوده است.
 
ضرغامی افزود: تولیدات حرفه‌ای در مقاطع حساس سیاسی کشور و بصیرت آفرینی در جامعه و مرعوب نشدن در مقابل جریان‌های انحرافی چپ و راست، به ویژه در جریان فتنه 88، کارنامه موفقی در عمل به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) است.
 
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه جهت‌گیری‌های راهبردی در حوزه سیاسی سازمان همواره صحیح و دقیق بوده است، گفت: امروز توانمندی سیاسی سازمان با برخورداری از ظرفیت‌های ارزشمند واحد مرکزی خبر، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های سیاسی شبکه‌ها، حوزه خبر مکتوب، پخش خبر و به ویژه خبر مراکز استانها، در خدمت آرمان‌های امام راحل و شهداء انقلاب قرار دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا