با عنايت به درج مطلبي در سايت تابناک به قلم محسن ابراهيمي خوسفي در مورخ
05/04/93 با كد خبري ۴۱۱۰۵۵ و زير عنوان « جای خالی تکریم مسافر توسط رجاء»
توضيحات ذيل ارسال ميشود. خواهشمند است دستور فرماييد نسبت به انعكاس آن
اقدام نمايند:
شركت حمل و نقل ريلي رجاء از مسافراني كه طي روزهاي گذشته در مسير
تهران-يزد و بالعكس با قطار تندروي پرديس دچار مشكلاتي شدند عذرخواهي
ميكند.
اين شركت همچنين به نشانه عذرخواهي به مسافران قطار تندروي پرديس در مسير
ياد شده كه قطارشان با تأخير بيش از حد مقرر وارد ايستگاه مقصد شده و
همچنين دچار نقص فني و خرابي تهويه شدند 100 درصد بهاي بليت و براي
قطارهايي كه يكي از مشكلات ياد شده را داشتند 50 درصد بهاي بليت را پرداخت
ميكند.
هر چند عذرخواهي و پرداخت خسارت جبران فرصت از دست داده از مسافران اين
قطار را نخواهد كرد، اما اين شركت وظيفه خود ميداند عليرغم مشكلات موجود،
تا رسيدن به شرايط مطلوب سفر براي هموطنان گرامي، گامهاي بهتر و مؤثرتري
بردارد.
در اين راستا اين شركت علاوه بر تذكر كتبي به پيمانكار مربوطه و خلع يد از
بخشهايي از تعميرات، اقداماتي را در جهت بهبود فرآيندهاي تعميراتي از جمله
متوقف كردن قطار براي انجام تعميرات اساسي، تعويض قطعات معيوب، رفع
ايرادات هر يك از واگنها طي روزهاي آتي و تقويت تيم تعميراتي پيمانكار
مربوطه انجام داده است.
گفتني است كه قطارهاي تندروي پرديس مجهز به پيشرفتهترين امكانات در طراحي
داخلي، امكانات رفاهي و سيستم آلات ناقله بوده و از جمله قطارهايي هستند كه
بالاترين سرعت و سطح فنآوري اروپايي را در عرصه حمل و نقل ريلي كشور دارا
ميباشد.
در حال حاضر تعداد 11 رام قطار تندروي پرديس به صورت روزانه در محورهاي
مشهد و يزد نسبت به جابهجايي مسافران گرامي اقدام ميكنند كه اميد است با
رفع محدوديتها و بوميسازي خدمات فني، امكان ارائه هر چه بهتر خدمات به
هموطنان گرامي بيش از پيش ممكن و ميسر شود.
رمضان قلينژاد
مديركل دفتر مديرعامل، روابط عمومي و امور بين الملل شركت حمل و نقل ريلي رجاء