گوناگون

جوانگرایی از تدبیرهای اساسی سپاه در انتخاب فرماندهان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند در کانون شهید باهنر، اظهار داشت: بسیج و سپاه ولایت را به خوبی درک کرده و مسائل درونی و خارجی  را نیز بخوبی رصد می کند، بطور کلی سپاه در همه حوزه ها از جمله سازندگی، جهاد اخلاقی، عقیدتی و فرهنگی ورود پیدا کرده و موفق هم بوده است.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عزم ملی خود را به منصه ظهور گذاشته اند، بیان کرد: حال مدیران باید با فرمایشات امیرمومنان حضرت علی (ع) ویژگی های یک مدیر جهادی و دینی را در خود تقویت کنند.

وی افزود: مدیران باید با مشورت و همفکری دیگران و پس از روشن شدن جوانب امر، نهایتا به تصمیم گیری و تصمیم سازی که منجر به اعتلا و عزت جمهوری اسلامی می شود اقدام کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان عنوان کرد: تاکيد رهبر معظم انقلاب بر بها دادن به جوانان در کارهای بزرگ برای رشد انقلاب اسلامی است و لذا همه مدیران استانی و شهرستانی  باید از نيروهای جوان و ارزشی حمایت و استفاده کنند.

سردار غلامعلی ابوحمزه بیان داشت: یک مدیر خوب و توانمند باید دارای ویژگی های حسن سابقه، سعه صدر و امانت دار باشد چون مسئولان در روز قیامت به خاطر داشتن مسئولیت در پیشگاه خداوند باید پاسخگو هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: الگوي سپاه بايد خدمت به مردم و تلاش در همه عرصه‌ها براي نجات آنها از انواع گرفتاري ها باشد.

امامعلی عبدالملکی گفت: خدمت به مردم و تلاش براي نجات آنها از انواع گرفتاري ها، همواره دغدغه اصلي امام خمینی (ره) بود و سپاه پاسداران نيز كه دستور تشكيل آن از سوي امام در دوم ارديبهشت ماه سال 1358 صادر شد، بايد خدمت به مردم را سرلوحه كار خود قرار دهد.

عبدالملکی افزود: سپاه يك روز در ميدان نبرد حق عليه باطل حاضر شد و افتخارآفريني كرد و امروز در عرصه فرهنگي وارد شده و در زمينه اقتصادي نيز توانسته در برخي بخش ها موفق ظاهر شود.

وی ادامه داد: این نیروی ارزشمند امروز در تمام عرصه‌های مختلف نقشی مهمی داشته و حماسه آفرینی نیروهای مخلص سپاه در دوران 8 سال دفاع مقدس همیشه در اذهان این ملت ماندگار و فراموش نشدنی است.

در پایان  این مراسم سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات امیدی فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند طی حکمی وی را تودیع و به جای او سرگرد پاسدار کامران کریمی را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا