گوناگون

جوسازی ها علیه برج های دوقلوی خیابان زند شیراز حساب شده است

81152626 5674925

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلام مهدی حقدل، دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تمام مدیران استان فارس و شهر شیراز نیز در خصوص اجرای این پروژه که تمام مراحل قانونی را برای تصویب طی کرده اجماع نظر دارند.

وی ادامه داد: به رغم تمام جوسازی ها می بینیم که تنها 27 درصد زمین به زیربنا اختصاص داده شده و مابقی در قالب فضای سبز اجرا خواهد شد.

او اظهار کرد: نه تنها از اجرای این پروژه بلکه هر پروژه دیگری که در آن اینگونه حق و حقوق شهر لحاظ شود حمایت می کنیم و مجوز احداث صادر خواهیم کرد.

حقدل تصریح کرد: ساخت یک برج برای شهرداری در این پروژه رانت محسوب نمی شود و در دیگر پروژه ها نیز می شود چنین بحثی را دنبال کرد.

او گفت: ای کاش این منتقدان می گفتند که مدیران شهری شیراز در چند سال اخیر، به جز سفرهای پیاپی خارجی و بسیاری از کارهای نمایشی چه میزان کار کرده اند و چه میزان توسعه شهر را سرعت داده اند.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در شرایط فعلی اگر یک زلزله نسبتا شدید در شیراز روی دهد شاید صدها هزار نفر جان خود را از دست می دهند و بهتر است این منتقدان بانفوذ کمک کنند تا نوسازی و بهسازی در شهر سرعت بگیرد تا جان شهروندان تهدید نشود.

وی، مصوبه شورا در مورد پاداش شهردار را یک اقدام کاملا قانونی دانست و افزود: اینکه مطالبی را بر علیه مدیران شهر خود در رسانه ملی پخش کنیم هنر نیست.

حقدل ادامه داد: شهرداری 15 هزار میلیارد ریال برای شهر کسب درآمد کرده که تنها دو درصد آن دولتی است و این پاداش در قبال زحمت مدیران شهری در جذب کسب این درآمد رقم ناچیزی محسوب می شود.

او گفت: طرح مطالب و ریختن آبروی دیگران کاری ندارد اما ای کاش افرادی که در رسانه ملی این خبر را بازبینی کردند از اهالی شیراز سوال می کردند که خدماتی که در این چند سال انجام شده تا چه حد قابل لمس بوده است.

مجوز احداث برج های دوقلو در خیابان زند شیراز که در اواخر سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر شیراز صادر شد در رسانه ها بازتاب هایی داشت و مخالفان و موافقان این پروژه نظرات مختلفی را در رد یا تایید این پروژه بیان کردند.ک/2

678/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا