گوناگون

حاشیه‌های دیدار صبا و گسترش فولاد/ از حضور دانش‌آموزان در ورزشگاه تا بازرسی بدنی خبرنگاران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز عصر سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ه) قم به دیدار هم رفتند که صبا این بازی را با یک گل به سود خود خاتمه داد.

در حاشیه این بازی میلاد فراهانی، محمد بزچلو، محسن بیات، احمد حسن‌زاده، آرام عباسی، امید قربانی و حمیدرضا کاظمی نیمکت نشینان صبای قم بودند.

روی نیمکت گسترش فولاد تبریز میثم نقی‌زاده، عادل سرشار، میلاد جهانی، بهنام داداش وند، سید امید نظامی‌پور، محمود خمیسی و سید مهدی اسلامی حضور داشتند.

جمع زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه را دانش آموزان تشکیل دادند که این تماشاگران نوجوان به شکلی پرشور صبا را تشویق کردند و در پایان مسابقه نیز، بازیکنان صبا از آن ها قدردانی کردند.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از حضور دوربین‌های تلویزیونی و عکاسی به عمل آمد و پوشش خبری تصویری و صوتی از این مسابقه صورت نگرفت و حتی خبرنگاران در هنگام ورود به ورزشگاه بازرسی بدنی شدند.

در بین دو نیمه مسابقه، 2 دستگاه دوچرخه از سوی باشگاه صبای قم به قید قرعه به تماشاگران حاضر در ورزشگاه اهدا شد.

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در صحنه‌ای به داور مسابقه اعتراض کرد که داور مسابقه با حضور در کنار خط طولی، به وی تذکری جدی داد، در حالی که وی پیش از این هم به ساکت الهامی تذکر داده بود.

این مسابقه در هوایی سرد و مرطوب برگزار شد و از دقیقه 20 بازی، نورافکن های روزشگاه یادگار امام (ره) روشن شد تا دو تیم زیر نور به کار خود ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا