گوناگون

حاکم شدن نگاه علمی بر ورزش استان قزوین عامل پیشرفت است

ارسلان حسینی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک انتخاب رئیس جدید هیئت کوهنورذی قزوین گفت: متاسفانه در بسیاری از مجامع انتخاباتی هیئت های ورزشی کاندیداها برنامه های کلاسیکی را ارائه می کنند که چون برنامه آنها با بودجه سازگار نیست در عمل به آن دچار مشکل می شوند.

وی افزود: برخی از اعضای مجامع نیز تصور می کنند اگر رئیس هیئت فعالیت زیادی داشته باشد و از این اتاق به آن اتاق برود رئیس خوبی است در صورتی که این تفکر غلط است چرا که در علم مدیریت امروز، یک رئیس موفق کسی است که زیر مجموعه خوبی را برای خود پیش بینی کندتا کارها انجام شود و مدیر فقط نظارت کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین تصریح کرد: کسی که برای موفقیت هیئت زیر نظرش عاشقانه فعالیت می کند در حال کار ارزشی است؛ اما عاشقانه کار کردن تنها ملاک نیست بلکه ملاک استفاده از برنامه ریزی های انجام شده بر اساس بودجه محدود است.

حسینی با اشاره به این که کمیته های تخصصی در هیئت از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند بیان کرد: شهرستان های استان از ما انتقاد می کنند که چرا به آنها رسیدگی نمی شود و هیئت ها فقط شهر قزوین را می بینند، لذا از کارکنان هیئت های ورزشی درخواست می کنیم با استفاده از نگاه علمی شهرستان های تابع قزوین را نیز مورد حمایت قرار دهند.

حسینی بیان کرد: استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی در رشته کوهنوردی دارد و می تواند با استفاده از این ظرفیت به قطب کوهنوردی و با همگانی کردن این رشته به پایلوت کوهنوردی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به این که مراقبت از قهرمانان امروز از کسب قهرمانی مهم تر است گفت: عدم حمایت لازم از رضا علی پور که توانست در یک مسابقه قهرمان شده و طلا بگیرد موجب شد در مسابقه بعدی در همان مراحل اول از دور مسابقات کنار برود زیرا از وی مراقبت و حمایت خوبی نشده بود.

حسینی اضافه کرد: استان قزوین نیازمند خانه کوهنوردی است لذا از رئیس فدراسیون تقاضا داریم با اداره کل ورزش و جوانان قزوین همکاری کند تا خانه کوهنوردی استان قزوین در آینده ای نزدیک ساخته شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا