گوناگون

حدود 90 میلیارد ریال از محل تملک و دارایی برای تنکابن درنظرگرفته شد

81164144 5695672

به گزارش ایرنا،ˈسیدابراهیم هاشمیˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: هرچند میزان اعتبار سال گذشته از این منابع نسبت به سال جاری بیش از35 میلیارد ریال بیشتر بود اما متاسفانه کمتر از حدود 23 درصد آن تخصیص داده شد.

وی با تاکید بر این که این اعتبار باید بر اساس اولویت بندی صرف طرح های نیمه تمام شود از مسوولان نهادها خواست تا با رعایت صرفه جویی، این اعتبار را برای تکمیل طرح ها هزینه کنند.

وی همچنین از پرداخت حدود 46 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای ارائه به خسارت دیدگان ناشی از برف سال گذشته در غرب مازندران خبر داد و گفت : حدود 26 میلیارد ریال از کل این مبلغ به متقاضیان خسارت دیده بخش مسکن پرداخت شد.

وی با قدردانی از همکاری مسوولان نهادهای ذیربط بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارزیابی بموقع میزان خسارت برف و معرفی خسارت دیدگان به بانک های عامل افزود : هر چند فرآیند اعطای تسهیلات کارآسانی نیست اما همکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات درکاهش مشکلات خسارت دیدگان موثر است.

فرماندار ویژه تنکابن همچنین با اشاره به سوابق بروز بلایای طبیعی در شهرستان در بعد پیشگیری و کاهش میزان خسارت های ناشی از این حوادث بر لزوم توجه مسوولان برای فراهم کردن زیرساخت ها و مقوله پدافند غیرعامل تاکید کرد.

هاشمی دربخش دیگری از تخصیص حدود 50 میلیارد ریال اعتبار برای شتاب بخشی در روند ساخت مسیر کمربندی نشتارود خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با ساخت این کمربندی شاهد کاهش معضل ترافیک در این شهر باشیم.

امام جمعه تنکابن با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ مقوله فرهنگ را نیاز اساسی جامعه و مقدم بر اقتصاد دانست و گفت : باید برای کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات موجود در جامعه به این مهم بیش از پیش توجه شود.

حجت الاسلامˈسیدداوود شاهچراغیˈ خواستار توجه مسوولان نهادهای ذیربط به رفع مشکلات و رسیدگی بموقع به مطالبات مردم بویژه خسارت دیدگان برف سال گذشته در این شهرستان شد.

شهرستان تنکابن درغرب مازندران واقع است.ک/2

624/621///

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا