گوناگون

حرکت تامین اجتماعی به سمت پیری/ کارگران و کارفرمایان صاحبان اصلی سازمان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کبریایی زاده ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک اداره کل و درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: تکالیف جدید تعیین شده برای سازمان تامین اجتماعی با منابع و مصارف سازمان سنخیت ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر سازمان از مدیریت کارا خارج شود به سوی ورشکستگی پیش خواهد رفت، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به سوی پیری حرکت می کند.

کبریایی زاده با انتقاد از مداخلات غیرکارشناسی شده و غیر اصولی در فعالیت های سازمان تامین اجتماعی طی سال های گذشته ابراز داشت: این سازمان از همان ابتدا برای تحت پوشش قرار دادن کارگران ایجاد شده است و در مان و آتیه این قشر را در سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه سوء استفاده گرایانه به سازمان در سال های اخیر باعث شده کسانی شریک این سازمان شوند که کمترین سهم را در شکل گیری آن داشته اند، تصریح کرد: مهم ترین رویکرد سازمان تامین اجتماعی، حرکت شفاف و ضابطه مند به سوی اهداف خود است.

وی از تصویب نقشه راه پنج ساله سازمان و ارائه آن به هیات امنای سازمان خبر داد و گفت:  کارگران و کارفرمایان، صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و این سازمان از این پس با همکاری هر دو قشر کارگری و کارفرمایی، خدمات بهتری به جامعه هدف خود ارائه می کند.


 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا