گوناگون

حریم چشمه و چاه های تامین آب شرب شهرستان پاوه از آلودگی ها حفظ می شوند

81205684 5768627

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈپرویز ایده پورˈ با تاکید بر تعیین، حفظ و رعایت حریم چشمه و چاه های تامین آب شرب شهر پاوه توسط کارشناسان امور آب استان کرمانشاه و کمیته حفاظت حریم آب شهرستان، گفت: هرگونه تصمیم گیری نهایی در این خصوص نیاز به نظر کارشناسان مرتبط دارد.

وی افزود: حفظ سلامت شهروندان برای ما از همه موضوعات دیگر مهمتر است بنابراین باید نسبت به اتخاذ تدابیر لازم در جهت حفظ سلامت منابع آب تلاش بیشتری کنیم.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه نیز گزارشی از آخرین وضعیت بیماری لمپی اسکین (آبله گاوی) در این شهرستان ارایه کرد و گفت: کانون این بیماری در روستای ˈسریاسˈ شناسایی و هفت راس گاو مبتلا به بیماری نیز ذبح و دفن بهداشتی شدند.

دکتر ˈارسلان حاتمیˈ با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه و به موقع از جمله از بین بردن دام های مبتلا و واکسینه نمودن دیگر دامها و سمپاشی اسطبل ها از شیوع و پیشرفت بیماری جلوگیری کرده است، یادآور شد: این بیماری برای انسان هیچ خطری نداشته و استفاده از گوشت و لبنیات دام ها نیز مشکلی ندارد.

در ادامه این جلسه در خصوص آخرین وضعیت ناحیه کارگاهی و لزوم انتقال مشاغل آلاینده از شهر به این ناحیه بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تا هفته آینده وضعیت نهایی ناحیه کارگاهی پاوه تعیین تکلیف شود.

7448/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا