گوناگون

ارومیه به جمع شهرهای دارای مرکز کنترل ترافیک کشور افزوده می شود

81205688 5768632

مهدی افشین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالعات راه اندازی این مرکز در ارومیه انجام شده است و مرکز کنترل ترافیک در سطح 300 مترمربع با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال به اجرا درمی آید.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز می توانیم در راستای اطلاع رسانی به هنگام به مسافران درون شهری در راستای انتخاب مسیر مناسب و همچنین کاهش ترافیک شهری به ویژه در محورهای پررفت و آمد گام برداریم.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن اقدامات بسیار خوبی در راستای کاهش ترافیک شهری به ویژه در تقاطع ها انجام شده که نصب چراغ های هوشمند در 15 تقاطع از جمله چهارراه بعثت – باکری و شورا – شهید بهشتی و اجرای طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر از جمله این طرح های اجرایی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه همچنین از راه اندازی سیستم کنترل هوشمند و مکانیزه ورود به محدوده زوج و فرد خبر داد و گفت: این امر با نصب دوربین های پلاک خوان در خیابان امام خمینی (ره) میسر می شود.

وضعیت ترافیک در ارومیه به ویژه در محدوده مرکزی این شهر بسیار زیاد است و در برخی موارد، مشکلات بسیاری در این محدوده ایجاد می شود.

طبق آمار، حدود 250 هزار خودرو در ارومیه وجود دارد که این آمار، تراکم بسیار زیاد خودرو را در این شهر ایجاد کرده است.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا