گوناگون

حزب الله دیگری در حال شکل گیری است

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مگر نوری مالکی حاصل انتخاب قاطع مردم عراق نیست پس چرا دولتمردان آمریکا و اروپا علیه دولت عراق موضع گیری می کنند و این نشان می دهد که دموکراسی آمریکا دروغی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه مراسم راز سرخ ویژه گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش با حضور سرتیپ محمد حسین سپهر معاون نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد هفتم تیر استان تهران و اقشار مختلف مردم ورامین در مسجد امام حسن(ع) روغنکشی برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر در این مراسم با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در عصر حاضر با اشاره به اثرات و دستاوردهای خون مطهر صدها هزار شهید و جانفشانی هزاران جانباز اظهار داشت:  اگر کسی ادعا دارد که راه و یاد شهدا را ادامه می دهد باید از دستاوردهای شهدا پاسداری کرده و تنها نصب عکس شهدا تکلیف ما نیست بلکه این قسمتی از وظیفه ماست و اگر کسی اعتقاد به راه شهدا دارد باید از دستاوردها شهدای انقلاب دفاع کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفاداراش افزود: شهید بهشتی به تعبیر امام راحل یک ملت بود و باید توجه داشت که برای استمرار نظام اسلامی خون شخصیت هایی نظیر شهید بهشتی بر زمین ریخته شد.

سردار سپهر ادامه داد: برخی تحلیلگران معتقد بودند که با حادثه هفتم تیر و شهادت 72 تن از شخصیت های برجسته کشور، سقوط نظام اسلامی قطعی است اما با درایت امام راحل، مردم راه درست و حق را ادامه دادند و به عزت و عظمت کنونی رسیدند.

دشمن تلاش داشت کمر مسلمین و مملکت اسلامی را بشکند

این مسئول اضافه کرد: در پایان قرن بیستم که دنیا خود را آماده کرده بود که نقشی از دین در کشورهای مختلف باقی نماند، یک مرجع تقلید از گوشه ای از حوزه علمیه قم بلند شد و در برابر تمام تئوری های عالمی، انقلاب اسلامی را بنا گذاشت و مردم را به مبارزه با استکبار دعوت کرد.

وی عنوان کرد: تمام دنیا در برابر نهضت امام مخالفت کردند و شرق و غرب عالم در برابر انقلاب اسلامی و دین متحد شد که کمر مسلمین و مملکت اسلامی را بشکند اما شهدای انقلاب اسلامی اجازه ندادند و اولین دستاورد شهدا، دفاع از انقلاب بود.

برخی امروز اعتقاد دارند که دین خاصیت حکومت ندارد

این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: دومین دستاورد شهدای انقلاب اسلامی، پاسداری از سرزمین و جغرافیای کشور بود، در طول 200 سال گذشته، چهار پنجم خاک ایران از این کشور جدا شد و هر قدرتی که به ایران حمله کرد، بخشی از خاک ما را در اثر بی لیاقتی پادشاهان در دست گرفت اما شهدای انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس که تمام دنیا در برابر ایران متحد شده بودند، تسلیم نشده و یک وجب از خاک ایران را از دست ندادند.

سردار سپهر افزود: نفی تجاوز سومین دستاورد شهدای انقلاب اسلامی است، شهدا این درس را به ملت ایران دادند که باید در برابر تجاوز ایستاد و ذره ای کوتاه نیامد و از طرف دیگر شهدا به همه ما ثابت کردند که دین می تواند حکومت کند و برای جنبه های مختلف زندگی برنامه داشته باشد و اگر چه برخی ها در گذشته و حتی امروز مطرح می کنند که دین خاصیت حکومت ندارد و متعلق به 14 قرن پیش است اما شهدا ثابت کردند دین، کارآمدی دارد.

رییس جمهور آمریکا با 25 درصد آرا انتخاب می شود

وی با اشاره به وجود مردمسالاری در ایران یادآور شد: رییس جمهور آمریکا با 25 درصد آرا انتخاب می شود اما به برکت خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، در این کشور، انتخابات 85 درصدی برگزار و مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور متذکر شد: امروز مردم بحرین شعار می دهند که حکومت نالایق خود را نمی خواهند پس چرا آمریکا که شعار مردمسالاری و دموکراسی را می دهد، از مردم بحرین حمایت نمی کند و مگر نوری مالکی حاصل انتخاب قاطع مردم عراق نیست پس چرا دولتمردان آمریکا و اروپا علیه دولت عراق موضع گیری می کنند و این نشان می دهد که دموکراسی آمریکا دروغی پیش نیست.

وی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اگر آمریکا و اسراییل حمله ای را انجام داده و جنگی را مدیریت کرده بودند، منافع آن را برده اند اما پس از انقلاب اسلامی و به برکت خون مطهر شهدا هر جنگی که آمریکا و اسراییل راه انداخته، منافعش را ایران برده است و اکنون به برکت خون مطهر شهدا حزب الله نه تنها در لبنان وجود دارد بلکه حزب الله دیگری نیز عراق و سوریه در حال شکل گیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا