گوناگون

حسن بابک: فرنگی‌کاران منطقی فکر کردند و به اردو بازگشتند/ آرامش خوبی در تیم برقرار است

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی معتقد است که فرنگی کاران منطقی فکر کردند و به اردوی تیم ملی بازگشتند.

حسن بابک درباره‌ی بازگشت ملی پوشان المپیک کشتی فرنگی به خانه کشتی در آستانه جام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی ایسنا اظهار کرد: هفته بدی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شکر ملی پوشان که یک تصمیم لحظه‌ای و احساسی گرفته بودند منطقی فکر کردند و به اردو بازگشتند. الان آرامش خوبی در تیم برقرار است و امیدوارم با حمایت مردم در ایران بتوانیم نتیجه‌ی مناسبی در جام جهانی کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که لیست تیم ملی برای جام جهانی کی اعلام می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم تا پایان امروز لیست را اعلام کنیم چون میزبان هستیم می‌توانیم در آخرین لحظه لیست را بدهیم و بهتر است تا لحظات آخر صبر کنیم و با بررسی جوانب مختلف و میزان آمادگی کشتی‌گیران لیست را اعلام کنیم.

بابک در ادامه بیان کرد: همه کشتی‌گیران به جز قاسم رضایی به اردو آمده‌اند. او تماسی با ما نداشته و ازوضعیتش خبری نداریم. کسانی هم که به تمرین آمده‌اند وضعیت بدی ندارند چون خود ما هم در تمرینات فشار را کم کرده‌ایم. کشتی‌گیرانی که غایب بوده‌اند خودشان روزی یک جلسه تمرین داشته‌اند و چون رقابت‌های جام جهانی به صورت تک کشتی برگزار می‌شود فکر نمی‌کنم مشکل خاصی به وجود بیاید.

وی گروه ایران را مناسب‌تر از گروه دیگر جام جهانی دانست و افزود: البته همه حریفان سخت هستند اما ما گروه بهتری داریم. آذربایجان و کره در گروه ما تیم‌های خوبی هستند و ارمنستان به نسبت سایر تیم‌ها کمی ضعیف‌تر است. امیدواریم با همت کشتی گیران و حمایت مردم بتوانیم به فینال راه یابیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان درباره‌ی جام شاهد اظهار کرد: مسابقات جوانان جام شاهد در سطح خوبی برگزار شد و روسیه، بلاروس، قرقیزستان و قزاقستان از کشتی گیران از سطح بالایی استفاده کردند. این رقابت‌ها برای پشتوانه‌سازی بسیار مناسب است و گرفتن دو مدال طلا از هشت وزن نشان داد که ما باید برنامه‌ریزی درستی کنیم تا از رقبا عقب نیفتیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا