گوناگون

حسن نیا: برای قهرمانی جهان هم قسم شده ایم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجید حسن نیا گفت: امروز آخرین روز تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشتیم که در این مرحله اردو بیشتر تمرین کومیته و هوازی انجام شد و دور جدید تمرینات از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

وی در خصوص حریفانش در مسابقات غرب آسیا گفت: کاراته کاهای عربستان، اردن و کویت نفرات خوبی هستند و من تقریباً اکثر حریفان را می شناسم و با اطلاعاتی که از سایر کاراته کاها گرفته ام و بازبینی فیلم مبارزات آنها شناخت لازم را دارم.

وی در مورد بازیهای آسیایی گفت: 4 سهمیه برای بازیهای آسیایی در نظر گرفته شده و فرقی نمی کند چه کسی به این رقابت‌ها اعزام شود مهم این است که از حیثیت کاراته ایران دفاع کنیم.
وی افزود: اگر من یکی از نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی باشم قول می دهم که به فینال برسم.

حسن نیا که سرعت مهمترین عامل موفقیت اش در مبارزات است، گفت: خدارا شکر سرعت پاهایم بالاست و این مهمترین مزیت من به شمار می رود اما در درگیری های دو نفره هم راحت تر عمل می کنم.

وی دعای خیر پدر و مادر را رمز موفقیت هایش دانست و گفت: پشتکار خودم و اینکه هیچ وقت از انجام تمرین خسته نشده و چیزی کم نمی گذارم.

حسن نیا در مورد الگوی ورزشی اش گفت: بعضی تکنیک های رافائل آقایف را دوست دارم اما حسین روحانی مربی ام در تیم ملی که از تجربیاتش استفاده می کنم و جاسم ویشگاهی الگوهای ورزشی من هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا