گوناگون

حضور نسل جوان در مراسم اعتکاف نشان از خنثی‌شدن تهاجم فرهنگی دارد

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: اشتیاق و استقبال نسل جوان از مراسم معنوی اعتکاف نشان دیگری بر خنثی‌شدن تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در البرز، دکتر «محمدتقی ایرانی»، به همراه مدیران ارشد این فرمانداری دیشب(پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه)، با حضور در تعدادی از مساجد کلان‌شهر کرج، از نحوه‌ی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و چگونگی خدمت‌رسانی به معتکفان بازدید کرد.

وی در این دیدار در جمع معتکفان مصلای کرج، مسجد جامع این شهرستان، مسجد امام صادق (ع) کرج حضور یافت.

ایرانی در پایان این دیدار با حضور در جمع خبرنگاران گفت: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری برای جدایی نسل جوان از آموزه‌ها و تعالیم دین مبین اسلام داشتند که خوشبختانه با درایت مقام عظمای ولایت و هوشیاری و آگاهی ملت ایران به‌ویژه نسل جوان، بخش مهمی از این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده‌ی نسل جوان در مراسم‌ مختلف معنوی و مذهبی از جمله اعتکاف نشان می‌دهد که تهاجم گسترده‌ی فرهنگی علیه باورها و اعتقادات ملت مسلمان ایران، دستآوردی برای دشمنان اسلام و انقلاب نداشته است.

معاون استاندار البرز ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود امسال اکثر معتکفان از میان نسل جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب بوده و این افتخار بزرگی برای مردم ولایی شهرستان کرج است.

ایرانی با اشاره به دیدار و گفت‌وگوی خود با شماری از جوانان معتکف گفت: روحیه‌ی خوب این جوانان، فضای معنوی و روحانی خاصی به مراسم اعتکاف داده بود.

وی خاطرنشان کرد: از این جوانان خواستم که برای سلامت حضرت ولیعصر(عج)، عزت و طول عمر مقام عظمای ولایت و موفقیت خادمان مردم در دولت و دستگاه‌های اجرایی دعا کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا