گوناگون

حضور 25 کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی تهران

81184455 5731439

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اسپانیا، اتریش، اکراین، امارات متحده عربی، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، بلژیک، بلز، پرتغال، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سری لانکا، سوئیس، ونزوئلا، ژاپن، فرانسه، فنلاند، کره جنوبی، هلند و هند کشورهائی هستند که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی حضور دارند که از تعداد فوق شرکت کنندگان کشورهای آلمان، ایتالیا، تایلند، ترکیه، چین، فرانسه و هند به صورت گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

این نمایشگاه که در نوع خود یکی از نمایشگاههای بزرگ جهان محسوب می شود، مورد استقبال چشمگیر هیئت های تجاری خارجی ، صنعتگران، مسئولان و مدیران صنعت برق کشور، صاحبان بنگاهای اقتصادی، کارشناسان و استادان دانشگاههای و نیز شهروندان قرار گرفته است.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ˈایران آگروفود 2014ˈ تهران، 700 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 165 شرکت خارجی یا نمایندگیهای آنان حضور داشته و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

** حضور 5 هیئت تجاری خارجی در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذائی تهران

طی سه روز گذشته، پنج هیئت تجاری بازرگانی و اقتصادی خارجی از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود 2014) تهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه محسوب می شود، بازدید کردند.

بلاروس، هند، عراق، تاجیکستان و ترکیه کشورهایی بودند که هیئت های بازرگانی و اقتصادی آنها ضمن حضور در نمایشگاه و بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی با تولیدکنندگان و صادر کنندگان کشورمان وارد مذاکرات تجاری شدند.

علاوه بر شرکت های و هیئت های تجاری خارجی، ده ها هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری و تجاری هم از نقاط مختلف کشورمان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی حضور یافته اند.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت 60 هزار مترمربع بر پا شده است و تا 12 خرداد ماه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

اقتصام**1574**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا