گوناگون

حفاري چاره‌اي جز حضور در ليگ برتر فوتسال ندارد

عليرضا مرادحاجتي ابتدا درباره اين‌که شنيده مي‌شود ملي‌حفاري نظرش نسبت به تيمداري در ليگ يک تغيير کرده است و همچنان تصميم به حضور در ليگ برتر دارد، عنوان‌ کرد: نگفته‌ام که در ليگ برتر شرکت کنيم بلکه گفته‌ام به چند دليل عمده نمي‌خواهيم در اين ليگ حضور داشته باشيم. کسي هم در خصوص حضور در ليگ برتر حرفي نزده است ولي موضوع اين است که اگر نتوانستيم پروانه‌مان را براي شرکت در ليگ يک جابه‌جا کنيم، چاره‌اي جز حضور در ليگ برتر نداريم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: ولي به نفع ورزش استان و ايران و همچنين زيرساخت‌هاي خوزستان است که ملي‌حفاري سال آينده در يک رده پايين‌تر کار و با اميدهايش در ليگ يک حضور پيدا کند و بعد به ليگ برتر کشور صعود کند. به نظر من اين کار براي آينده فوتسال ايران و خوزستان خوب است. به هر حال اگر نتوانستيم در ليگ يک شرکت کنيم، مجبوريم که با ارنج جديد در ليگ برتر شرکت کنيم و ممکن است خيلي از آن بازيکناني که سال گذشته با ما بودند، ديگر با ما نباشند.

باشگاه ملي‌حفاري پس از پايان يافتن رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال مردان تصميم گرفت تا از حضور در فصل آينده اين رقابت‌ها انصراف دهد و در ليگ دسته يک کشور تيمداري کند اما هنوز مشخص نيست که اين باشگاه فصل آينده در چه ليگي تيمداري خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا