گوناگون

حفاظت محیط زیست زنجان از طرحهای چیدمان موزه تاریخ طبیعی استقبال می کند

81222827 5798306

امجد باقری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طراحی که بهترین طرح چیدمان را ارایه دهد به عنوان طراح برتر برگزیده شده و با اهدای جوایزی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: طراحی چیدمان حیوانات تاکسیدرمی شده در موزه تاریخ طبیعی زنجان پس از تامین اعتبار از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به مرحله اجرا درخواهد آمد و افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور طراحی با شماره تلفن های 33554001- 024 و 09392888657 تماس گرفته و یا به روابط عمومی این اداره کل مراجعه کنند.

مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در این موزه نمونه هایی از پستانداران، پرندگان ، خزندگان، فسیل ها، کانی ها، حشرات و بذر گیاهان مختلف جمع آوری شده از استان زنجان در معرض تماشای عموم گذاشته شده که در واقع مکانی خوب و مناسب برای شناساندن هرچه بیشتر گونه های حیات وحش و تنوع زیستی این استان محسوب می شود.

باقری ، ادامه حیات بشری را بسته به بقای طبیعت دانست و گفت: موزه های تاریخ طبیعی در آموزش و فرهنگ سازی بسیار موثر است و می تواند افراد را نسبت به حفظ و حراست از تنوع زیستی و حیات وحش استان حساس تر کند تا گونه های جانوری و گیاهی در معرض انقراض و نابودی قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: موزه تاریخ طبیعی زنجان با قریب به 800 مترمربع زیربنا در ابتدای جاده تبریز ˈورودی پارک جنگلی ارمˈ واقع شده است و سالانه افراد زیادی برای بازدید به این مکان مراجعه می کنند.

597/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا