گوناگون

حمله سیک‌ های معترض به پارلمان پاکستان/ نخستین گردهمایی انتخاباتی عبدالله در پکتیا

به گزارش خبرگزاری مهر، آسوشیتد پرس از حمله سیک‌ های معترض به پارلمان پاکستان خبر داد که باتوم به دست داشتند.

این رسانه غربی گزارش داد معترضان که در اعتراض به حملات اخیر علیه معابدشان در استان سند در محوطه پارلمان پاکستان در اسلام آباد تجمع کرده بودند، پس از گفتگو با مقامات امنیتی و نماینگان حزب حاکم مسلم لیگ شاخه نواز پراکنده شدند.

رسانه های پاکستانی همچنین از کشته شدن شش عضو ارتش در جریان بمبگذاری طالبان و ادامه درگیری‌ میان ارتش و شبه نظامیان در منطقه قبیله نشین مهمند خبر دادند که گفته می شود این حمله پاسخ به اقدام نظامی روزهای اخیر ارتش در وزیرستان شمالی بوده است.

در پی این حادثه نیروهای امنیتی پاکستان منطقه را محاصره کرده و عملیات جستجو برای یافتن عاملان و قربانیان این حادثه آغاز شده است.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به نخستین گردهمایی انتخاباتی عبدالله عبدالله در ولایت پکتیا با آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گزارش داد که این نامزد انتخاباتی تامین امنیت و ارتقای ظرفیت‎ های آموزشی در این ولایت را از جمله اولویت های اساسی تیم اصلاحات و همگرایی خوانده است.

محمد محقق معاون دوم عبدالله عبدالله نیز تاکید کرد تیمی که در دور نخست به پشتیانی مردم افغانستان به پیشتازی رسید، در دور دوم نیز به پیروزی خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا