Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

حرکت غیر حرفه ای دو قهرمان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ؟

میهن پست – اتفاقات غیر متتظره در ورزش کشور همه ساله سوژه رسانه ها شده و همواره به دلیل ملاحضات قهرمانانه در فدراسیون ها و عدم برخوردهای جدی و اجرای محرومیت های طولانی مدت ، روز به روز شاهد بی نظمی های بیبشتری در رده ملی اکثر ورزش های ردیف اول کشور هستیم .

در ادامه ی این اوضاع و احوال حمیدسوریان و امید نوروزی دو کشتی گیر طلایی ایران در المپیک مسابقات انتخابی تیم ملی را ترک کردند. مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد وفرنگی ایران در مشهد برگزار می شود و در نتیجه این مسابقات ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی انتخاب خواهد شد اما دو کشتی گیر طلایی فرنگی ایران با حاشیه هایی این مسابقات را ترک کردند.
اولین اتفاق توسط حمید سوریان رخ داد. او که در دور دوم مسابقات باید مقابل عبدالمحمد پاپی در وزن ۵۹ کیلوگرم قرار می گرفت او در حالی که در سالن حاضر بود و گرم می کرد به صورت ناگهانی سالن را ترک کرد . ترک سالن توسط او در حالی صورت گرفت که تقریبا هیچ دلیل موجهی برای عدم سوریان وجود ندارد و اصلا بعید نیست که ستاره تیم ملی و ورزش ایران مسابقات جهانی را به دلیل عدم شرکت در مسابقات از دست بدهد.

دومین اتفاق مهم حاشیه های عجیب مسابقه امید نوروزی و مهدی زیدوند بود . در این مسابقه ابتدا زیدوند ۴-۰ پیش افتاد اما در ادامه امید نوروزی فن سالتو زد که ناقص انجام شد اما امتیازی نگرفت. اعتراض او به داوری مسابقه تا حد درآوردن لباس هم پیش رفت اما وقتی به تشک برگشت نتوانست تا ثانیه های آخر نتیجه ای بهتر از ۵-۱ به دست بیاورد. او کشتی را رها کرد ، تابلوهای تبلیغاتی را شکست و سپس با چوب به میز داوران حمله کرد.

با این دواتفاق به نظر می رسد که دو کشتی گیر طلایی ایران با بحران بزرگی برای حضور در تیم ملی حداقل در مسابقات جهانی مواجه باشند.البته شنیده می شود که امید نوروزی از مسابقات و تیم ملی برای جام جهانی حذف شده اما سوریان همچنان برای حضور در تیم ملی شانس دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا