گوناگون

حمید درخشان در یک قدمی نیمکت نفت گچساران

درخشان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: برای پاره ای مذاکرات در خصوص هدایت تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران نشستی با هیئت مدیره این باشگاه داشتم.

درخشان افزود: در این سفر علاوه برنشست با هیئت مدیره باشگاه از امکانات ورزشی آن نیز بازدیدی داشتم که در مجموع از امکانات قابل قبولی برخوردار است.

وی با بیان اینکه فوتبال حرفه ای نیاز به برنامه ریزی حرفه ای نیز دارد، اظهار داشت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای صعود نیاز به تعریف استراتژی و برنامه ریزی دقیق برای اجرای آن است.

این مربی با سابقه فوتبال کشور تصریح کرد: شناخت زیادی از گچساران ندارم اما با تحقیقات اولیه که انجام داده ام پتانسیل فوتبال در این شهر وجود دارد و این را از حضور بازیکنانی همچون میلاد غریبی در لیگ برتر کاملا می توان احساس کرد.

درخشان تاکید کرد: برای کار کردن در شهری مانند گچساران که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب کشور قراردارد و فوتبال جنوب نیز از یک شور ونشاط ذاتی برخوردار است نیاز به برنامه ریزی و همفکری خوب با کادر فنی قوی دارم.

وی همچنین وجود یک کادر فنی قوی را در یک تیم ضروری دانست و بیان کرد: در کار مربیگری تنها با تعامل و کار گروهی می توان یک تیم را به موفقیت رساند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال زیر 20 سال کشور تاکید کرد: هر مربی برای موفقیت تیمش نیاز به حمایت و اختیار کامل دارد که من هم از این قاعده متثنی نبوده و برای تمرکز و موفقیت نیاز به حمایت مسئولان باشگاه ومردم فوتبال دوست گچساران دارم.

                                             IMG19201459

درخشان بیان داشت: امروز نخستین حضور من در گچساران وباشگاه نفت است و امیدوارم با توجه به مذاکراتی که با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه انجام داده ام امکانات اولیه برای شروع کار فراهم شود.

وی در ادامه افزود: نتیجه نهایی مذاکرات را تا چند روز آینده با توجه به نیازها و امکانات لازم که مطرح شده است اعلام می کنم اما مهمترین موضوع در حال حاضر تامین اعتبار مالی لازم از سوی باشگاه برای ادامه کار است.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: مهمترین نکته ای که در این سفر من را برای ادامه کار با این باشگاه امیدوار کرده تفکرات مثبت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه نسبت به فوتبال و ورزش پایه است.

درخشان مسابقات لیگ امسال را بسیار سخت و حساس عنوان کرد و افزود: 12 تیم شدن گروه ها و تلاش تیم هایی که به دسته یک سقوط کرده اند کار را برای سایر تیم ها دشوار می کند به همین خاطر از همین امروز اعلام می کنم کار دشواری در لیگ امسال خواهیم داشت.

وی توجه به فوتبال پایه را مهمترین نیاز هر باشگاه ورزشی دانست و تاکید کرد: افزایش ظرفیت حضور بازیکن جوان در ترکیب تیم ها از لیگ امسال نشان از توجه ویژه به جوانان است که این مهم باید مورد توجه باشگاه ها برای پرورش بازیکنان جوان قرار گیرد.

این مربی شاغل در فوتبال حرفه ای کشور اظهار داشت: برای من بازیکن بومی و غیربومی تفاوتی ندارد و هر بازیکن با کیفیت دونده و جنگنده ای از نظر من امکان حضور در تیم را دارد .

درخشان افزود: من در هرتیمی که بوده ام فقط براساس فنی ترکیب خود را برای حضور در میدان معرفی می کنم و به حرف و سفارش هیچ فردی به جزاعضای کادر فنی توجهی نخواهم کرد.

وی همچنین در خصوص مشکلات خود در تیم فوتبال شاهین بوشهر اظهار داشت: بوشهر مردمی خونگرم و فوتبالدوستی دارد اما مهمترین عامل در جدایی من از این تیم مشکلات مالی و عدم تعهد باشگاه و اداره تربیت بدنی آنجا به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان بوده و از لحاظ فنی تیم را تا فینال جام حذفی با همه مشکلات مالی رساندم.

مربی اسبق تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: در همین جا باید از همه بازیکنانی که در آن زمان با وجود همه مشکلات در رسیدن تیم تا فینال جام حذفی کمک کردند قدردانی کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا