گوناگون

خادم: احتمال تغيير در پرسپوليس خيلي زياد است

اميررضا خادم بعد از جلسه امروز با مسئولان باشگاه استقلال گفت: جلسه بسيار خوبي برگزار شد مي‌خواهيم بعد از باشگاه پرسپوليس بررسي وضعيت باشگاه استقلال را آغاز کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: امروز مطالبي که در اين چند روزه در رسانه‌ها هم مطرح بوده مورد ارزيابي قرار دهيم. جلسه خوبي بود، دوستان باشگاه استقلال گزارش مالي دادند و پيشنهادات خود را مطرح کردند.

خادم در مورد اينکه آيا قرار است تغييراتي در باشگاه استقلال صورت بگيرد خاطرنشان کرد: اين مسئله به هيچ‌وجه ربطي به جلسه امروز ندارد، هيات‌مديره نظرات خود را بيان کرد و در مورد مسائل تيم گزارش داد. همچنين در مورد گزارش بازرساني که به باشگاه استقلال رفته بودند بحث و گفت‌وگو شد. انتظارات وزارت ورزش از کادر اجرايي باشگاه استقلال مطرح شد، در اين بين انتقاداتي را بيان کرديم و قصدمان اين بود که ببينيم چه اشکالات و نکات مثبتي در عملکرد باشگاه وجود دارد. هم نکات مثبت زياد بود و هم اشکالاتي وجود داشت.

خادم با اشاره به گله امير قلعه‌نويي از انتشار اسناد مالي باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نويي گله خود را مطرح کرد و اين مسئله به حق است او از مربيان بسيار خوب ايران است و به نسبت خيلي از مربيان داخلي و خارجي پولي دريافت کرده که در برابر آنها عددي نيست، ما به دنبال فراهم کردن شرايط خوب و مناسب هستيم.

وي با انتقاد از مديران فوتبال ايران يادآور شد: انتقاد ما از مديران فوتبال اين است که مولد نيستند و همه‌چيز در نهايت سر دولت خراب مي‌شود به اعتقاد ما فوتبال به اندازه کافي مولد و درآمدزا است. وقتي قرارداد امثال قلعه‌نويي منتشر مي‌شود بقيه تيم‌ها نيز بايد همين کار را انجام بدهند. صحبت در مورد هزينه‌هايي است که انجام شده، ما بايد عوامل مورد نياز براي برگرداندن چرخه مالي را فراهم کنيم انتظار ما اين است که باشگاه‌هايي مثل سپاهان و مس کرمان نيز قراردادهاي خود را اعلام کنند تا اينطور برداشت نشود که تنها مي‌خواستيم با دو تيم استقلال و پرسپوليس برخورد کنيم.

خادم در مورد بدهي‌هاي باشگاه استقلال اظهار داشت: به هر حال پيشنهاداتي در اين مورد مطرح مي‌شود و بايد تمامي نظرات را بررسي کنيم بايد به جمع‌بندي خوبي در اين ارتباط برسيم استقلال و پرسپوليس روي هم 110 ميليارد تومان بدهکار هستند و اين در حالي است که کل بودجه وزارت ورزش 150 ميليارد تومان است، اگر قرار باشد بدهي اين دو باشگاه را پرداخت کنيم بايد کل بودجه خود را در اين راستا اختصاص دهيم اين مسئله منطقي نيست بايد مشخص شود چه چارچوبي براي اين کار وجود دارد. پيشنهاد افرادي مثل علي فتح‌الله‌زاده را قطعا بررسي خواهيم کرد اما راهکار ما بايد مشخص شود.

خادم در مورد وضعيت پرسپوليس عنوان کرد: اميدواريم هيات‌مديره پرسپوليس تا يکي دو روز آينده مشخص شود و پس از آن بررسي وضعيت استقلال را آغاز کنيم.

خادم در پاسخ به سوالي در مورد اينکه او در برنامه 90 يک گفت‌وگوي بسيار انتقادي با علي فتح‌الله‌زاده داشت و آيا احتمال بروز تغييرات در باشگاه استقلال وجود دارد عنوان کرد: احتمال تغييرات در پرسپوليس خيلي زياد است اما چون در مورد استقلال به جمع‌بندي کامل نرسيديم نمي‌توانيم در مورد بروز تغييرات نظر بدهيم.

وي در مورد اينکه عزيزمحمدي اعلام کرده 49 درصد سهام باشگاه را قرار است يک شرکت ايتاليايي خريداري کند عنوان کرد: فروش سهام باشگاه براساس قانون مزايده و از طريق سازمان خصوصي‌سازي انجام مي‌شود و اين مسئله درست نيست.

وي در مورد اينکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده با دريافت مبلغي پول مي‌توانند بدهي‌هاي استقلال را پرداخت کنند عنوان کرد: به عنوان اعضاي وزارت ورزش بايد مشکلات اين دو باشگاه سازمان‌دهي شود. پيشنهاد افراد باتجربه مثل علي فتح‌الله‌زاده مورد بررسي قرار مي‌گيرد اما پيشنهاد فتح‌الله‌زاده به نحوي است که او خواهان تزريق مقداري پول است به هر حال بايد اين مسائل مورد ارزيابي قرار گيرد تا مشخص شود که چگونه بايد عمل کنيم.

خادم در پايان در پاسخ به اين سوال که با آمدن مديران عامل جديد تکليف آنها با اين همه بدهي چه مي‌شود، گفت: از اول قبول کنيد که اين اتفاقات افتاده است و وزارت ورزش هم امکان کمک مالي ندارد. همه بار بر دوش ماست. از طرفي فصل جديد شروع مي‌شود و ما هم صبح و شب نداريم. از ساعت 6 صبح تا 10 شب درگيريم و ساماندهي مي‌کنيم. البته هنوز به مرحله بستن قرارداد نرسيده‌ايم. فردا ، پس فردا هيات مديره پرسپوليس مشخص مي‌شود و روي غلتک مي‌افتد. اميدواريم استقلال هم از نظر حمايت مالي از پرسپوليس عقب نماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا