گوناگون

خانواده‌ها فرزندان را در مدارس فوتبال معتبر ثبت‌نام کنند/ مدارس فوتبال تحت نظارت باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

علیزاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع مدارس فوتبال موضوعی مهم و جدی در جامعه است و در شرایط فعلی تب جام جهانی در کشور بالا است و خانواده‌ها علاقمند هستند تا فرزندانشان با فعالیت در رشته‌ی فوتبال برای تیم ملی کشورشان مفید باشند از این رو توصیه می‌کنم خانواده‌ها فرزندانشان را فقط در مراکز معتبر ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: در سال گذشته سایتمان فعال بوده است اما متأسفانه در شرایط فعلی دسترسی به سایت برای خانواده‌ها و علاقمندان میسر نیست لذا با مراجعه به هیأت استان و شهرستان‌ها، نام مدارس معتبر را اتخاذ کنند.
علیزاده افزود: مدارس فوتبال معتبر محیطی امن برای فرزندان است، خانواده‌ها با ثبت‌نام فرزندانشان در این مدارس فوتبال اطمینان کامل جهت آینده فرزندانشان و حضور در جشنواره‌ها و فستیوال‌ها داشته باشند. البته خانواده‌ها به هیچ عنوان به اطلاعاتی که در مراکز غیر از هیئت استان‌ها و شهرستان‌ها انتشار می‌شود اطمینان نکنند.
علیزاده تصریح کرد: چهره‌هایی که در مدارس فوتبال حضور دارند در جشنواره و فستیوال‌ها شرکت داده می‌شوند، جشنواره ملی در شهریور ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌کنیم از این مسیر تیم ملی زیر 14 سال را انتخاب می‌کنیم البته یک تیم ملی دیگر در جشنواره بین‌المللی شرکت داده می‌شود.
وی ادامه داد: حدود شش سال است که مدیریت مدارس فوتبال از طریق آکادمی است.800 مدرسه از این طریق در کشور شناخته شده است،هر مدرسه‌ای باید گواهینامه مربوطه را دارا باشد و نامش نیز در هیأت فوتبال ثبت باشد.
  علیزاده تصریح کرد: از سال گذشته از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها ابلاغ شده است که مدرسه فوتبال آزاد نداریم و همه‌ی مدارس فوتبال باید تحت نظارت و نظر باشگاه‌ها باشد در باشگاه ساختار آکادمی داریم بسیاری از باشگاه‌ها این ساختار دارند اما تعدادی از باشگاه‌ها هم هستند که فعالیتی  نداشتند باشگاه‌ها پاسخگوی مردم هستند و به عنوان یک نهاد قانونی ثبت شده اند درصورت شکایت  خانواده ها مدارس فوتبال منتخب به مراجع ذی صلاح معرفی می‌شوند باشگاه‌ها آدرس شناخته شده‌ی مدارس فوتبال معتبر هستند هر مدرسه‌ای باید از باشگاه ها مجوز بگیرد بازرسی های لازم را انجام می‌دهیم .
 علیزاده افزود: آموزش سراسری موضوع مهم دیگری است که به آن پرداختیم و تاکنون 17 استان کلاس آموزشی خود را آغاز کرده‌اند و در این مسئله فعال شده‌اند طرح اجرایی آموزشمان مطابق با استاندارد‌های فیفا است.
وی افزود: از مدارس فوتبال برتر تقدیر می‌کنیم مربیانی که تلاش می‌کنند و سخت کوش هستند را به مسافرت‌های خاصی برای یک دوره اعزام می‌کنیم .
 
وی افزود: بازرسی‌ نظارت و سر کشی‌ها از مدارس فوتبال را حداقل یک بار برای هر مدرسه در سطوح استان وشهرستان‌ها انجام می‌دهم این بازرسی برای همه‌ی مدارس ثبت شده انجام می‌شود.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا