گوناگون

خاوير زانتي سرانجام بازنشسته شد

خاوير زانتي، ستاره آرژانتيني خط دفاع تيم فوتبال اينتر در سن 40 سالگي بازنشستگي خود را اعلام کرد. زانتي با اعلام اينکه از فصل آينده در يک پست مديريتي به فعاليت خود در اينتر ادامه مي‌دهد، تأييد کرد فصل جاري، آخرين فصل دوران 19 ساله حضور او در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزاست.

وي که فصل گذشته درگير مصدوميتي شديد شده بود چند روز پس از آنکه اريک توهير، مالک اينتر اعلام کرد کاپيتان اين تيم در پايان فصل بازنشسته مي‌شود، اين خبر را اعلام کرد و به نشريه ناسيون آرژانتين گفت: بازنشستگي در سن 40 سالگي حس بي‌نظيري است. به خودم افتخار مي‌کنم و فکر مي‌کنم اکنون زمان مناسبي براي کنار گذاشتن فوتبال است. پس از مصدوميتم در فصل گذشته مي‌خواستم ثابت کنم که مي‌توانم به رقابت‌ها برگردم و به اين هدف هم رسيدم.

زانتي افزود: روياي من تمام کردن دوران بازيگري‌ام در اينتر بود. اينتر خانه من است و بعد از اين هم در خارج از زمين بازي تمام تلاشم را براي موفقيت اين تيم انجام مي‌دهم. از اين به بعد در نقش مدير ورزشي اينتر ايفاي نقش خواهم کرد، يک چالش جديد. بي‌صبرانه منتظر کسب تجربه در اين پست جديد هستم.

زانتي در سال 1995 از تيم بانفيلد آرژانتين به اينتر پيوست و از آن زمان تاکنون در بيش از 850 بازي براي نراتزوري به ميدان رفته است. زانتي در اين مدت پنج بار قهرماني در سري A، يک قهرماني در ليگ قهرمانان و يک قهرمان در جام باشگاه‌هاي جهان را به ويترين افتخاراتش اضافه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا