گوناگون

خبرنگاران راویان حقیقی پیشرفت و تعالی ایران هستند

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: خبرنگاران راویان حقیقی پیشرفت و تعالی ایران هستند که با عشق و امید در فضای رسانه‌ای با نشاط کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خراسان‌جنوبی، محمدقادر قادری طی پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار گفت: 17 مردادماه روز خبرنگار که با سالروز شهادت حماسه‌نگار جاوید شهید محمود صارمی پیوند خورده، نشانگر رسالت خطیر خبرنگاران و گزارشگرانی است که در مسیر بازگویی و بازنمایی حقایق جامعه و آگاهی بخشی به مردم سخت می‌کوشند تا روشنی و حقیقت‌نگری را برای جامعه به ارمغان آورند.

وی اظهارکرد: خبرنگاران با رسالت خطیری که به دوش دارند همواره در تلاش بوده‌اند که زنگارها را از واقعیت‌های جامعه بزدایند و حقایق را به بهترین شکل انعکاس دهند.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی افزود: چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و با معطوف کردن تمام تلاش خود در این مسیر، خطرات بسیاری را به جان می‌خرند.

قادری گفت: از آنجا که جهاددانشگاهی نیز با داشتن دو خبرگزاری “ایسنا” و “ایکنا” متعهدانه در جامعه خبری استان گام برمی‌دارد، بر خود وظیفه می‌دانم روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز که سخت‌کوشانه به مردم شریف استان خدمت می‌کنند تبریک عرض کنم.

وی اظهارکرد: امید است در سالی که پیش روست با همت و توان رسانه‌های استان و تلاش پرتلاش بتوانیم در راستای رشد و اعتلای هرچه بیشتر اهداف جهاددانشگاهی گام برداریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا