گوناگون

خبرهاي خوشي براي هواداران منصوري داريم

سيداکبر تقوي در مورد حريف هفته اول تيمش در ليگ 93 اظهار داشت: چند سالي بود که هفته اول به ميثاق تهران مي‌‌خورديم و مي‌باختيم. حداقل خوبي امسال اين است که دوباره به ميثاق نخورديم! و بايد به مصاف ماهان تنديس قم برويم.

به نقل از فارس، وي در ادامه در مورد وضعيت تيم فوتسال اين باشگاه براي حضور در ليگ 93 تصريح کرد: هدف اصلي ما حل مشکلات مالي است اما در يک کلام بگويم که خبرهاي خوشي براي فوتسال دوستان قرچک ورامين داريم. شرايط‌مان نسبت به سال‌ گذشته بهتر خواهد بود و تيم باکيفيت‌تري در مسابقات شرکت مي‌دهيم. اينکه چه تصميماتي براي فصل آينده داريم را به زودي در نشستي مطبوعاتي اعلام خواهيم کرد.

تقوي با اشاره به احتمال عقد قرارداد حسين شمس با تيم دبيري تبريز و با توجه به اختلافاتي که از قديم بين باشگاه منصوري و سرمربي سابق تيم ملي وجود داشت، خاطرنشان کرد: از اينکه شمس دوباره به ليگ بازگردد خوشحال مي‌شويم. او مربي خوبي است و هيچ‌گاه منکر ارزش فني او نيستيم. خوشحاليم که هدايت يکي از تيم‌هاي خوب ليگ را به عهده مي‌گيرد و معتقدم که شمس با تجربياتش مي‌تواند دبيري را قهرمان جام باشگاه‌هاي آسيا کند.

تقوي با تاکيد بر همکاري باشگاهش با نماينده ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: فکر مي‌کنم همه باشگاه‌ها همين نظر را داشته باشند، ما در خط مقدم کمک به دبيري هستيم.

سرپرست تيم منصوري قرچک ورامين در مورد سرمربي اين تيم تاکيد کرد: ابتدا بايد مديرعامل و هيات‌مديره جديد انتخاب شوند و بعد در مورد انتخاب سرمربي تصميم‌گيري مي‌کنيم. البته اين را بگويم که گزينه‌هاي ما براي سرمربيگري زياد نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا