گوناگون

خدایخش، کرمی، شیری، ایزدی و خدابنده نمایندگان ایران در روز پایانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از قهرمانی در رقابتهای پومسه قهرمانی آسیا ، در بخش مبارزه نیز طی دو روز برگزاری موفق به کسب دو نشان طلا ، یک نقره و دو برنز شده است امروز چهارشنبه سه نماینده در بحش مردان و دو تکواندوکار در بخش بانوان دارد. تیم مردان کشورمان این امیدواری را دارد که بتواند برای سومین بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کند.

در آخرین روز این دوره از رقابتها شکرانه ایزدی در وزن 67- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه ماکائو و قزاقستان پیکار می‌کند. یکی از تکواندوکاران چین، اردن یا کره‌جنوبی مبارزه می‌کند و در این وزن 11 تکواندو کار حضور دارند. اکرم خدابنده در وزن 73+ در میان هشت تکواندوکار این در اولین دیدار “نان وانگ” از ماکائو را پیش رو دارد. خدابنده در صورت پیروزی در اولین دیدار مدال برنز خود را قطعی کرده و برای رسیدن به فینال برنده مبارزه کامبوج و فیلی پین را پیش رو خواهد داشت.

در بخش مردان تیم ملی ایران سه تکواندوکار در روز پایانی دارد. مهدی خدابخش در وزن 80- کیلوگرم دور نخست به دیدار”چائو هو” از ماکائو می‌رود و در صورت برتری به مصاف برنده یمن و هنک کنگ خواهد رفت. در این وزن 16 تکواندوکار حضور دارند که کره‌جنوبی نماینده ندارد.

IMG19391879

ایزدی و خدابنده اعضای تیم ملی بانوان

در وزن 87- کیلوگرم شش تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند که یوسف کرمی سرگروه تیم ملی ایران دور نخست استراحت داشته و با همین قرعه استراحت مدال برنز خود را قطعی کرده و برای رسیدن به یازی نهایی باید با تکواندوکار پیروز مبارزه بین قزاقستان و چین پیکار کند. در این وزن هم کره‌جنوبی نماینده ندارد و در بالای جدول ازبکستان، تایپه و ویتنام برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند.

مرتضی شیری در وزن 87+ کیلوگرم آخرین نماینده تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات است. وی در اولین دیدار ” الیاس الحیدری” از لبنان را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف یکی از تکواندوکاران قزاقستان، اردن یا کره‌‎جنوبی خواهد رفت.

برای تیم ملی کشورمان فرزان عاشورزاده و بهنام اسبقی دو مدال طلا ، علیرضا نصر آزادانی یک مدال نقره ، سوسن حاجی پور و فریده فرشیدی دو نشان برنز کسب کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا