گوناگون

خرید بیش از 51 هزار تن محصول کشاورزی در هرمزگان

رئیس سازمان تعاون روستایی هرمزگان از خرید 51 هزار و 120 تن انواع محصولات کشاورزی از کشاورزان هرمزگانی به صورت توافقی و تضمینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس،«حمزه رادمنش» پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه 29 مهرماه) در آئین معارفه رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: در شش ماه نخست سال 51 هزار و 120 تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی وتضمینی از کشاورزان هرمزگانی توسط سازمان تعاون روستایی استان خریداری شده است.

وی با اشاره به میزان ارزش ریالی محصولات خریداری شده از کشاورزان گفت: ارزش ریالی این محصولات به مبلغ بیش از 617 میلیارد ریال بوده است که همه‌ی وجوه به کشاورزان و باغداران پرداخت شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی هرمزگان افزود: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه سازمان تعاون روستایی استان در جهت اجرای سیاست‌های ابلاغی از طرف سازمان تعاون روستایی مرکزی و وزارت جهاد کشاورزی و با بهره‌گیری از امکانات موجود و تشکیل کمیسیون‌های خرید و با ایجاد مراکز عمده خرید در سطح استان نسبت به خرید تضمینی محصولات کشاورزی اقدام کرده است.

رادمنش با اشاره به محصولات خریداری شده کشاورزان توسط سازمان تعاون روستایی خاطرنشان کرد: گندم، کلزا، ذرت دانه‌ای وخرما از محصولات کشاورزی استان بوده که سازمان تعاون روستایی استان به صورت تضمینی و توافقی نسبت به خرید محصولات اقدام کرده است.

وی میزان خرید تضمینی گندم را در سال زراعی جاری حدود 42 هزار و 167 تن برشمرد و افزود: این میزان گندم خریداری شده از طریق 12 مرکز خرید فعال این سازمان که در سراسر استان فعال بوده به بهای 10 هزار و 500 ریال از گندم‌کاران خریداری شده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم «سیدمحمود صحرائیان» رئیس جدید اداره تعاون روستایی بندرلنگه معرفی و از زحمات «حمید جهانگیری» رئیس پیشین این اداره تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا