گوناگون

خرید تضمینی بیش از 11هزار تن گندم در خراسان‌جنوبی

مدیر سابق سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: در حوزه‌ی بازرگانی خرید تضمینی گندم از 479 تن در سال 91 به 11 هزار و 868 تن در سال جاری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی،«عبدالله رضازاده» ظهرامروز(سه‌شنبه 25 شهریورماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی از فعالیت استان پنج اداره‌ی تعاون روستایی در استان خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر تهیه و توزیع بذر از 1100 تن در سال 89 به 1740 تن پارسال، ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه تهیه و تأمین ماشین‌آلات کشاورزی از صفر به 19 دستگاه ارتقا داشته است، گفت: در این مدت 101 غرفه راه‌اندازی شده است.

مدیر سابق سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جذب تسهیلات بانکی از یک میلیارد و 333 میلیون ریال به 43 میلیارد و 873 میلیون ریال افزایش یافته است، اظهار کرد: در این مدت سپرده واحدهای اعتباری از 12 میلیارد و 775 میلیون ریال به 32 میلیارد و 163 میلیون ریال افزایش یافته است.

رضازاده با بیان اینکه در حوزه‌ی امور حقوقی وصول مطالبات شبکه از 286 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافته است، گفت: در حوزه‌ی آموزش، ساماندهی مجامع از 39 به 51 شرکت رسیده است و در سال 91 با وجود همه‌ی محدودیت‌ها سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی به لحاظ عملکرد رتبه‌ی نخست کشور را کسب کرده است.

براساس این گزارش، در این آئین از زحمات «عبدالله رضازاده» رئیس سابق اداره‌ی تعاون روستایی خراسان‌جنوبی تقدیر و «محسن اسفندیاری» بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا