گوناگون

خسوس: هدف‌مان کسب قهرماني آسيا است

تيم ايران در گروه B رقابت‌هاي قهرماني فوتسال 2014 آسيا که قرار است در ويتنام برگزار شود با چين، استراليا و اندونزي همگروه و به دنبال کسب يازدهمين عنوان قهرماني خود در قاره کهن است.

به گزارش تسنيم، تيم فوتسال کشورمان که در 11 دوره قبلي 10 عنوان قهرماني را به خود اختصاص داده است، چهارشنبه در نخستين بازي از مرحله گروهي خود در ورزشگاه دوک‌تانگ يونيورسيتي به مصاف اندونزي مي‌رود. آنها 2 سال پيش در امارات در مرحله نيمه‌نهايي در وقت‌هاي اضافه 5 بر 4 مغلوب تايلند شدند و از رسيدن به فينال بازماندند و در نهايت به عنوان سومي رسيدند.

خسوس کاندلاس، سرمربي تيم فوتسال ايران گفت: هدف ما ارائه بهترين عملکرد در اين رقابت‌ها و کسب جام قهرماني است. بايد به خوبي آماده باشيم تا بتوانيم بهترين نمايش خود را ارائه دهيم.

سرمربي اسپانيايي تيم ملي کشورمان تصريح کرد: فشاري روي ما نيست ولي در قبال تيم مسئول هستيم. بايد سخت تلاش کنيم و زماني‌که تيم تحت‌فشار است بايد آرامش خودمان را حفظ کنيم، پس با استرس مواجه نخواهيم شد.

وي خاطرنشان کرد: کاري به گذشته نداريم و در حال حاضر تنها روي بازيکنان فعلي تمرکز کرده‌ايم و تمرکزمان را روي آنها گذاشته‌ايم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا