Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

خلق نقاشی سه بعدی خارق العاده با مداد رنگی

این تصاویر از نقاشی سه بعدی با مداد رنگی توسط هنرمند صربستانی آقای نیکولا کورجیکارت nikolaculjicart طراحی و تهیه شده است . او تنها سه سال است که نقاشی کردن را آغاز کرده و حالا این آثار حیرت انگیز را خلق کرده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

نیکولا ۳۰ ساله است و کشیدن نقاشی در سبک سه بعدی را خودش با تمرین های فراوان آموخته است . او از سه سال پیش بدون هیچ علاقه ای نقاشی کردن را آغاز کرده و حالا متوه شده که چقدر در این کار استعداد بالایی دارد .

آقای nikolaculjicart ابتدا نقاشی را در سبک پرتره آغاز کرد برای او کشیدن پرتره کار بسیار دشواری است  و همچنین اینکه بتواند در این سبک جز هنرمندان بزرگ باشد را  برای خودش کاملا دست نیافتنی می داند .

بنابراین تصمیم گرفت که نقاشی در سبک های دیگر را آغاز کند .سپس  او با سبک  نقاشی سه بعدی آشنا شد و اعتقاد دارد که مردم نقاشی های سه بعدی را بسیار دوست دارند چراکه آنها  بسیار جالب و شگفت انگیز هستند .

نیکولا کورجیکارت با استفاده از مداد رنگی نقاشی های سه بعدی را می کشد و اعتقاد دارد که با استعدادش می تواند یکی از بهترین هنرمندان این سبک باشد .

او در مورد ایده گرفتن برای کشیدن نقاشی می گوید :

ایده و الهام در هر جایی و در هر چیزی  وجود دارد ما فقط باید او را بگیریم و پیدا کنیم. !!

تصاویر سه بعدی دارای ابعاد طول و عرض ارتفاع هستند  که با به تصویر کشیدن این ابعاد و به کار گیری رنگ های مناسب در یک اثر هنری به نظر می رسد که آنها کاملا واقعی هستند و در خیلی از مواقع ذهن انسان را به اشتباه می اندازند  .

با هم در میهن پست  تصاویری از نقاشی سه بعدی با مداد رنگی  را  تماشا می کنیم.

 

منبع   pichome

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا