گوناگون

خليليان: براي حاج‌صفي پيشنهادي نرسيده

مهرزاد خليليان پس از پايان جلسه وزير ورزش با مديران عامل باشگاه‌هاي ليگ برتري فوتبال در مورد اينکه چرا اين جلسه طولاني شد، گفت: چون اولين جلسه رسمي مديران باشگاه‌ها با وزير ورزش بود، سؤال‌هاي زيادي مطرح شد و مسائل مهمي مورد بررسي قرار گرفت. نقش فدراسيون و سازمان ليگ در فوتبال، آينده تيم ملي، نحوه برگزاري ليگ آينده و طرح ده‌ها مورد ديگر باعث شد تا جلسه طولاني شود.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه سپاهان سقف بودجه پيشنهادي فدراسيون و سازمان ليگ را رعايت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را مي‌کنيم تا اين سقف را رعايت کنيم اما مسئله‌اي که امروز در جلسه مطرح شد، اين بود که برخي از بازيکنان فصل پيش قرارداد دو ساله‌اي را با باشگاه‌ها امضا کردند که خود به خود امسال مبلغ قرارداد آنها 20 درصد افزايش پيدا مي‌کند و نزديک به يک ميليارد تومان مي‌شود. در اين جلسه در خصوص چگونگي حل اين مسئله مواردي مطرح شد و حتي آقاي وزير بحث‌هاي حقوقي را هم پيشنهاد کرد.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه آيا اين باشگاه با جواد نکونام کاپيتان تيم ملي وارد مذاکره شده است، اظهار داشت: ما با نکونام سلام و عليک کرديم! قطعاً هر باشگاهي دوست دارد بازيکني مانند نکونام را داشته باشد اما براي چنين مسئله‌اي بايد تمام مسائل را در نظر بگيريم.

خليليان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه «اگر براي احسان حاج‌صفي پيشنهاد اروپايي برسد، باشگاه سپاهان اجازه جدايي به اين بازيکن را مي‌دهد؟»، عنوان کرد: فعلاً که هيچ پيشنهاد رسمي به باشگاه سپاهان ارائه نشده اما بايد بگويم که حاج‌صفي جزو بهترين بازيکنان جام جهاني بود که اگر مقابل آرژانتين تعويض نمي‌شد مطمئناً مسي نمي‌توانست به ايران گل بزند. در عين حال بايد اين نکته را در نظر داشته باشيد که حاج‌صفي با ما قرارداد دارد و تنها مي‌تواند با جلب رضايت ما به تيمي ديگر برود.

وي در مورد اينکه محرم نويدکيا چه زماني به آلمان سفر خواهد کرد، گفت: نويدکيا پس‌فردا براي دريافت ويزايش اقدام مي‌کند و انشاءالله تا چند روز آينده به آلمان سفر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا