گوناگون

خودروی سرقت شده در قزوین، در کوچصفهان رشت کشف و سارق دستگیر شد

81193331 5747307

سرهنگ ˈرحیم شعبانیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ماموران انتظامی بخش کوچصفهان این شهرستان در حین گشت زنی با مشاهده رانندگی غیر اصولی یک دستگاه پراید با شماره انتظامی استان قزوین، موفق به متوقف کردن این خودرو با رعایت اصول ایمنی شدند.

وی با اعلام اینکه ماموران پس از مشاهده تناقض گویی راننده او را با خودروشش به مقر انتظامی انتقال دادند ، افزود: با استعلام صورت گرفته از این شخص مشخص شد که او از سابقه دستگیری مواد مخدر برخوردار می باشد.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: پس از تحقیقات اولیه، متهم به سرقت خودرو از استان قزوین اقرار کرد و استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو حکایت از صحت اظهارات این متهم داشته است.

فرمانده انتظامی رشت همچنین از دستگیری سارقانی که با مینی بوس، سیم تیرهای برق را سرقت می کردند، در بخش کوچصفهان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: در پی اعلام به موقع مردمی مبنی بر انجام سرقت سیم مسی تیرهای برق در حوالی بخش کوچصفهان این شهرستان، بلافاصله عوامل گشت بخش انتظامی خود را در محل رسانده و با فرار دو متهم مواجه شدند.

وی افزود: ماموران به تعقیب این متهمان پرداخته و آنان را با مقدار تقریبی 70 متر سیم برق و دو عدد انبر بزرگ دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی بیان داشت : ماموران با توجه به وجود سوئیچ خودرو و کارت ماشین مینی بوس از جیب متهمان ، به جستجوی خودروی مربوطه پرداخته و در فاصله دورتری یک دستگاه مینی بوس پارک شده را که با سوئیچ کشف شده در هایش باز می شد، کشف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو 350 متر سیم برق مسی را که در انتهای خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت در پایان یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا