Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

خودرو اروپایی Superb در راه بازار ایران + عکس

خودرو اروپایی Superb در راه بازار ایران، این خبری است که این روزها در حوزه واردات خودرو به گوش مشتیریان ایرانی خودروهای خارجی می رسد، به عبارتی دیگر این موضوع یکی از مهم‌ترین خبرهای خودرویی سال گذشته نیز بود، چرا که شاهد ورود برند اشکودا با خودروی سدان «اکتاویا» به بازار کشور بودیم اما حالا دومین برند از اشکودا یعنی- Superb – نیز در حال ورود به کشور است. با میهن پست همراه شوید.

ورود حتمی خودرو اروپایی Superb در راه بازار ایران در حالی رسمیت می گیرد که پس از کسب جواز ورود اشکودا اکتاویا به کشور در سال گذشته، شاهد صدور مجوز واردات دومین برند از اشکودا یعنی SUPERB در یکی دو روز گذشته از وزارت صنایع بوده ایم. خبری که هنوز به صورت رسمی تایید نشده و فقط در بین اخبار خودرو سایت ها و خبرگزاری های داخلی عنوان شده است.

و اما از موضوع واردات این خودرو که بگذریم بد نیست بدانید که SUPERB دومین خودروی سدان شرکت خودروسازی جمهوری چک است که امسال در لیست برترین خودروهای سال اروپا جای گرفت و قرار است به همراه برادر مدل جدید خود به بازار ایران وارد شود.

براساس اطلاعاتی که پیرامون نسخه مجوز گرفته این خودرو منتشر شده است، و در سایت autoblog نیز به آن اشاره شده است در میان خیل عظیم پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در نظر گرفته شده برای این برند معروف اروپایی، تنها مدل ۲ لیتری بنزینی این خودرو با حجم دقیق ۱۹۸۴ سی سی وارد کشور خواهد شد که می‌تواند با حداکثر قدرت ۲۱۸ اسب بخاری خود، حداقل شتابی تقریبا ۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی ۲۴۵ کیلومتر بر ساعتی به ثبت رساند.

البته فراموش نشود که مقدار مصرف سوخت این پیشرانه در قبال تولید قدرت ۲۱۸ اسب بخاری هم چیزی حدود ۶٫۵ لیتر به صورت ترکیبی اعلام شده و هنوز جزئیات بیشتری در خصوص آن ارائه نشده است.خودرو اروپایی Superb

البته بد نیست بدانید که از ویژگی‌های بارز این خودرو می‌توان به سیستم کنترل دینامیکی شاسی با حالت‌های مختلف رانندگی، فضای پای زیاد و حجم صندوق بار ۶۲۵ لیتری، کسب ۵ ستاره ایمنی از سازمان‌های اروپایی، سیستم حفظ فاصله ایمن با خودروهای جلویی، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

با هم در میهن پست تصاویری از حضور خودرو SUPERB محصول جمهوری چک را تماشا می کنیم.

 

منبع تصاویر    autoblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا