Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت با تیونینگ ایدو کامپتیشن

پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت در حالی با ظاهری خاص رونمایی شده است که شرکت تیونینگ آلمانی ایدو کامپتیشن تغییراتی را در این خودرو اعمال کرده که این تغییرات بیشتر شامل رنگ جدید و تغییرات فنی است. برای برخی از مالکان سوپراسپرت‌ ، متمایز ساختن خودروی‌شان به معنای همه چیز است؛ به این دلیل است که شرکت تیونینگ آلمانی ایدو کامپتیشن با یک رنگ جدید در این پروژه قدم گذاشته است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در نگاه اول به پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت خواهیم دید که رنگ سبز زیتونی PTS 274 ، رتگی معمولی نیست و به صورت اختصاصی برای این خودرو ساخته شده است و در واقع این‌ که رنگ جدید این رودستر آلمانی ، ویژگی و امتیاز خاصی برای آن محسوب می‌شود یا نه، کاملا مرتبط با سلیقه‌ ی شخصی است؛ اما این رنگ در ترکیب با رنگ مشکی رینگ‌ های آلیاژی چند پره که روی چرخ‌ های مجهز به کالیپر ترمز زرد رنگ سوار شده‌اند، به اندازه‌ ی کافی جذاب به نظر می‌رسد. اگر احساس کردید ۹۱۱ توربو اس کابریولت شما به مقداری قدرت بیشتر نیاز دارد ، این تیونر آماده‌ ی انجام تغییرات است و کاملا خرسندانه اقدام به نصب سیستم اگزوز اسپرت ویژه خواهد کرد. این سیستم علاوه‌ بر بهبود صدای خروجی ، باعث کاهش چشمگیر وزن خودرو نیز می‌شود ؛ این در حالی است که سیستم اگزوز جدید توان خروجی پیشرانه را ۲۰ الی ۲۵ اسب‌ بخار افزایش می‌دهد.

ایدو کامپتیشن هنوز اطلاعاتی درباره‌ی هزینه‌ ی این تغییرات و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو اعلام نکرده است؛ اما شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نسخه‌ی کارخانه‌ای ۹۱۱ توربو اس کابریولت بیش از ۳ ثانیه است.

با هم در میهن پست تصاویری از پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت را تماشا خواهیم کرد.

منبع   carscoops

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا